P.ZAAL Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 hoi ik ben op zoek naar een mod die de beeldkwalitijd omhoog kan krijgen een anti aliasing voor gta 4 wie kan dat of wie weet dat het bestaad voor gta4 alvast hartelijk dan tot gta Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ten eerste zit je in het verkeerde subforum. En ten 2de er is geen AA voor GTA IV beschikbaar en ten 3de je kan je beel omhoog krijgen doormiddel van een command line te maken (notepad bestand in de gta root folder C:/program files/rockstar games/gtaiv) en daar zet je dan in "-norestrictions" zonder die " Dat was het D: Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Je hoeft toch geen mod om een ander beeld te krijgen. Gewoon je Graphics hoger zetten . Reageren
Beagle Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Probeer de ENB Series ook eens. Geeft een beetje het GTA IV effect, maar hierbij draait SA natuurlijk ook weer zwaarder dus als je computer niet al te sterk is... Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Probeer de ENB Series ook eens. Geeft een beetje het GTA IV effect, maar hierbij draait SA natuurlijk ook weer zwaarder dus als je computer niet al te sterk is... ik heb 4 maand terug een pc van 2800 € gekogt alleen de pc zonder scherm toetsen bord muis of speakers dus dat zit wel snor en van het command line te maken (notepad bestand in de gta root folder C:/program files/rockstar games/gtaiv) en daar zet je dan in "-norestrictions" zonder die " ?????????????????????????????????????????? verder uitleg ??? ik snap nie precies en ik heb de beeldinstellingen op max staan maar nog steeds om te tot gta Reageren
Beagle Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Whoops, verkeerd gelezen :$ 'T ging over IV Tja, alles op high zetten is toch het beste wat je tot nu toe kan doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.