hylke Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) hallo allemaal sinds kort heb ik gta 4 . De installatie verliep prima en ook niet tegen problemen aangelopen. Dus ik kon de game eindelijk spelen en gelukkig was de fps ook nog wel aan de hoge kant (hoe hoog weet ik zo niet) ik had een paar missies gespeeld en besloot toen om op te slaan en de 3 patches te downloaden. Nadat ik alle patches had geinstalleerd en weer terug ging naar mijn savegame was de fps uitermate laag zo laag dat het gewoon onspeelbaar was. Met Fraps had ik als ik in Romans kamer stond een fps van ongeveer 65 ging ik lopen dan was het al rond de 20/30 en ging ik naar buiten dan kwam de fps niet eens boven de 10. Ik heb de game er ook al eens afgegooid en weer geinstalleerd maar dat hielp niet. vreemd genoeg was bij far cry2 de fps altijd heel hoog maar nu ook eens een stuk lager. Mijn specs: OS: Windows vista home premium Processor:Amd Phenom 64 2.2ghz Video: Asus geforce 9600 gt 512mb Ram: 3gb ddr2 Hdd: 500gb ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. bij voorbaat dank. Bewerkt: 3 mei 2009 door hylke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Na het installeren van de update's, veranderd IV soms automatisch wat in de instellingen. Zet dit even goed zoals het was. Download ook even de speciale GTA IV driver voor je videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hylke Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Na het installeren van de update's, veranderd IV soms automatisch wat in de instellingen. Zet dit even goed zoals het was. Download ook even de speciale GTA IV driver voor je videokaart. hey thanks man hij werkt weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.