Thundercover Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Hardware WTF doet dit bij Hardware?! Verplaatst naar Consoles & Game Events... Reageren
Dvt Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Krijg ik tien euro als ik het gewoon in het menu vind?Je gaat naar de XMB, dan naar Instellingen, dan naar Randapparatuurinstellingen, dam maar Instellingen audioapparaat, en dan kan je hem bij Invoerapparaat hem vinden. Als je een Bluetooth gebruikt, maar je hem aanzetten, bij sommige moet je hem 10 sec. inhouden, en dan naar Bluetooth®-apparaten beheren gaan, en hem dan laten zoeken. Lijkt erop dat elke boeren lul het dus kan vinden... Voortaan ff wat verder zoeken, kidaged kidage. Bewerkt: 4 mei 2009 door Dvt Reageren
FerryN Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Daarnaast, je vraag of in alle rooms dit kan, als de game het ondersteunt wel, bij Gta IV zie je in de lobby of er een bepaalde tekentje bij je naam staat, staat deze er niet, en je headset staat goed ingesteld, dan moet je een keer drukken op het knopje van je headset, dan zou hij hem wel gewoon zien. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 >>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar Hardware<<< WTF doet dit bij Hardware?! Verplaatst naar Consoles & Game Events... Hoord dit niet meer bij Games Info & Chat? :') Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Hoord dit niet meer bij Games Info & Chat? :') Nee, denk het niet. Ten eerste: het gaat over een headset voor de PS3 en de rest van het topic gaat over allerlei instellingen op de PS3, dan past het toch het meest bij consoles in mijn ogen. Ten tweede heb ik een abonnement op het verplaatsen van topics uit Hardware naar Consoles & Game Events en die moet ik zo goed mogelijk benutten. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ja maar met een headset kan je chatten dus hoort het dan niet bij Games Info & Chat? Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 >>> Door Ikkes: Genoeg gezever waar dit topic thuis hoort, het gaat over een headset voor de PS3 dus het staat perfect in dit forum, nu weer ontopic graag <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.