Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb in de audio map MallAmb ( het muziekje in de north point mall ) vervangen door een ander nummer ik heb precies dezelfde gegevens gedaan enzo naam ( alleen de afspeeltijden kloppen niet met elkaar) maar als ik in de winkel loop hoor ik gewoon het oude nummer :( kan iemand mij helpen ?

Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde file vervangen. Ik weet niet welke je moet hebben maar je moet nog maar eens goed zoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

kijk ik open gewoon de audio map beluister wat nummers als ik denk dat is wel leuk om te vervangen dan doe ik het andere nummer plakken in de map dan zegt hij dat er al een bestand zo heet wil je het vervangen ik doe ja ...

en dan doet hij het nog niet :blink: dan speelt hij de oude af maar die heb ik verwijdert.. :blink:

kan iemand me de stappen uitleggen wat je moet doen om bijvoorbeeld het nummer dat je hoort draaien in de northpointmall te veranderen :( ?

Bewerkt: door Only_Gino

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...