MegaPilot Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Hallo forummertjes! Ik vroeg me af of ik het geluid van een liedje gemakkelijk kan versterken. Kan iemand me aub helpen? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Een basversterker , of het geluid harder zetten. Kijk even bij geluid instellingen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Dat bedoelde ik niet...Ik bedoel het geluid versterken en NIET hardware bijkopen om het geluid harder te doen klinken.. Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Je moet echt wel iets kopen . Want anders wil het niet . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Bij XP doe ik het zo: Ik ga rechtsonder naar dat speakertje, daar ga ik naar Eigenschappen, en dan vink ik daar alles aan. Als je dan nog een keer op dat speakertje klikt krijg je een lange lijst. Daar zet ik dan alles helemaal omhoog en dan is het wel wat harder bij mij. Reageren
Woetsha Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Kijk in dit topic, daar zie je dat je geluidsbestand kan versterken door MP3gain of Audacity te gebruiken zonder extra hardware te kopen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Dankje Woetsha, ik wil sommige muziekbestanden wat versterken voor op m'n PSP. Edit: Het lukt niet met Audacity, want ik kan niks selecteren bij 'Effect'. Edit 2: het is me gelukt! Eerst moet je alles selecteren, daarna bij 'Effect' kijken, bedankt! Edit 3: Ja, lekker, maakt hij daar zo'n bestand van dat geen enkel programma kan lezen of converten...En met die itunes dinges zal het wel hetzelfde zijn, ik wil het gewoon in een MP3tje laten...Iemand een idee? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Bewerkt: 3 mei 2009 door MegaPilot Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Wat je kan gebruiken is: magix music maker of sony vegas, is makkelijk in gebruik en kan in meerdere audio formaten opslaan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik zal het vanavond na school eens proberen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Zucht, ik versterk het volume, wat doet dat klereding? Het saved weer als een bestand dat geen enkel programma kan lezen(.veg). Kan ik het niet opslaan in MP3? Het staat er allesinds niet bij als ik het wil opslaan... Alvast bedankt. Mvg, MP. Edit: Het is gelukt! Voor mensne die niet weten hoe ik het gedaan heb: Je moet doen: 'File>Render As'! Bewerkt: 4 mei 2009 door MegaPilot Reageren
BaasB Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Zucht, ik versterk het volume, wat doet dat klereding? Het saved weer als een bestand dat geen enkel programma kan lezen(.veg). Kan ik het niet opslaan in MP3? Het staat er allesinds niet bij als ik het wil opslaan...Alvast bedankt. Mvg, MP. Je gebruikt Audacity? Als je de Nederlandse versie hebt moet je niet Opslaan als doen, maar Exporteren als. Engels zal ook wel iets in die richting zijn, alleen ik heb niet de Engelse versie dus dat zul je zelf ff moeten kijken. Succes iig Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Nee, nu had ik Sony vegas gebruikt. Toch bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 In Audacity had je inderdaad niet voor 'Project opslaan als' moeten kiezen, maar voor 'Exporteren als ...'. Volgens mij zit bij een standaard Audacity installatie echter geen MP3 support. Wel kun je kiezen voor 'Exporteren als WAV'. Om in Audacity volledige MP3-ondersteuning te krijgen moet eerst een plugin worden gedownload. Namelijk deze. Dan weet je dat ook weer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Dankje, dan hoef ik niet met trials te werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.