Jump to content

GTA IV start niet meer na patch 1.0.3


luka leuk

Recommended Posts

ik heb GTA IV gekocht op de dag van de release en hij heeft het altijd goed gedaan, in alle patches geen problemen gehad, blijkbaar ben ik ook een van de weinige die nooit last had van crashes, volges mij is mijn gta nog geen enkele keer gecrasht. totdat de nieuwe 1.0.3 patch uitkwam was er dus niets aan de hand, maar sinds ik 1.0.3 heb komt er na het laden te staan, gta iv werkt niet meer. ik heb gta opnieuw geinstalleerd en niet gepatcht toen deed hij het gewoon, toen heb ik hem weer gepatcht naar 1.0.3 en toen kreeg ik weer hetzelfde, na het laden krijg ik dan een foutmelding met gta iv werkt niet meer en sluit hij gta iv af.

mijn specs zijn:

moederbord: asus p5n mx

processor: intel core 2 quad q6600 @ 2,40 Ghz.

video kaart: nvidia geforce 9800 GT

Ram geheugen: 4gb ddr 2

besturingsysteem: windows vista home basic 32-bit.

weet iemand mischien een oplossing voor dit probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA IV gekocht op de dag van de release en hij heeft het altijd goed gedaan, in alle patches geen problemen gehad, blijkbaar ben ik ook een van de weinige die nooit last had van crashes, volges mij is mijn gta nog geen enkele keer gecrasht. totdat de nieuwe 1.0.3 patch uitkwam was er dus niets aan de hand, maar sinds ik 1.0.3 heb komt er na het laden te staan, gta iv werkt niet meer. ik heb gta opnieuw geinstalleerd en niet gepatcht toen deed hij het gewoon, toen heb ik hem weer gepatcht naar 1.0.3 en toen kreeg ik weer hetzelfde, na het laden krijg ik dan een foutmelding met gta iv werkt niet meer en sluit hij gta iv af.

mijn specs zijn:

moederbord: asus p5n mx

processor: intel core 2 quad q6600 @ 2,40 Ghz.

video kaart: nvidia geforce 9800 GT

Ram geheugen: 4gb ddr 2

besturingsysteem: windows vista home basic 32-bit.

weet iemand mischien een oplossing voor dit probleem?

download de 2de(3de als die al uit is) patch. wacht tot de volgende??????????????????

Bewerkt: door kidage
Link to comment
Delen op andere websites

download de 2de(3de als die al uit is) patch.

Dat zegt hij net

ik heb GTA IV gekocht op de dag van de release en hij heeft het altijd goed gedaan, in alle patches geen problemen gehad, blijkbaar ben ik ook een van de weinige die nooit last had van crashes, volges mij is mijn gta nog geen enkele keer gecrasht. totdat de nieuwe 1.0.3 patch uitkwam was er dus niets aan de hand, maar sinds ik 1.0.3 heb komt er na het laden te staan, gta iv werkt niet meer. ik heb gta opnieuw geinstalleerd en niet gepatcht toen deed hij het gewoon, toen heb ik hem weer gepatcht naar 1.0.3 en toen kreeg ik weer hetzelfde, na het laden krijg ik dan een foutmelding met gta iv werkt niet meer en sluit hij gta iv af.

ONTOPIC:

Heb je mods gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

verwijder de 3de en speel met de 2de,,?

Kan niet. Je moet de patch anders kan je Live niet gebruiken.

nee ik heb geen mods in mijn gta hij is gewoon standaard, en ik wil met de 3e patch spelen want dan kan ik online, om niet te patchen had ik zelf ook nog wel kunne bedenken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

probeer gta4 eens via launchgta4.exe te starten, dit kan maarzo werken.

Reinstall het spel ook eens en download de patch eens vna een gta site en installeer hem dan voor het spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Open hem als Administrator.

Wat bij werkt is het spel via dat Rockstar social club-venster te starten. Via het GTA IV icoontje doet ie het bij ook niet meer.

ik start hem zo wie zo altied op via social club, hij start wel maar hij laad geen savegames, dit is nu wel verholpen door de patch nog een keer opniew te instaleren. bedankt voor jullie hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...