Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb geprobeerd een mod te installeren voor gta san andreas hierbij zeiden ze dat ik altijd een back up moest maken van mijn bestanden, dit heb ik ook gedaan alleen is hij op de een of andere reden weer verwijderd.

het probleem: ik heb files aangepast en san andreas doet het niet meer om dit te verhelpen heb ik 2 bestanden nodig: copcarru.dff en copcarru.txd

ik zou ze graag van een onaangepaste game willen hebben, de bestanden zijn te vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.img

om gta3.img te openen heb je een programma nodig (img tool), te downloaden op deze site: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/tools/1105

als je met dit programma het bestand gta3.img opent kan je in die lijst de 2 bestanden copcarru.dff en copcarru.txd vinden.

alvast bedankt,

Geplaatst:
ik heb geprobeerd een mod te installeren voor gta san andreas hierbij zeiden ze dat ik altijd een back up moest maken van mijn bestanden, dit heb ik ook gedaan alleen is hij op de een of andere reden weer verwijderd.

het probleem: ik heb files aangepast en san andreas doet het niet meer om dit te verhelpen heb ik 2 bestanden nodig: copcarru.dff en copcarru.txd

ik zou ze graag van een onaangepaste game willen hebben, de bestanden zijn te vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.img

om gta3.img te openen heb je een programma nodig (img tool), te downloaden op deze site: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/tools/1105

als je met dit programma het bestand gta3.img opent kan je in die lijst de 2 bestanden copcarru.dff en copcarru.txd vinden.

alvast bedankt,

Als ik het probeer te downloaden staat er:

Deze webpagina is niet gevonden.

Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: ftp://ftp.gtagaming.com/sanandreas/mods/4/img.zip

Geplaatst:

dit vind ik raar want de link die je mij geeft doet het gewoon, net als de link die ik jou geef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...