keessie Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 hallo ik heb zelf een space auto gemaakt in sketchup nog geen texture maar ik wilde eerst kijken of hij het deed dus ik verving hem voor de oceanic omdat die voor het hotel staat maar de conclusie was dat er niks staat :s en ik kan hem ook nergens vinden. weet iemand raad? bij een zwaard lukte het wel op deze manier grz Reageren
Beagle Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 VC neem ik aan? Zou je misschien even kunnen laten zien hoe je auto eruit ziet met dummy's en verschillende onderdelen, staat de col en txd wel in de IMG? Reageren
danny18 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Staan er wel alle aparte onderdelen in zoals de deur, motorkap etc in de dff. Reageren
keessie Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 hij heeft niet echt deuren ofzo en nog geen texture is dat nodig dan? grz Reageren
Beagle Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 hij heeft niet echt deuren ofzo en nog geen textureis dat nodig dan? grz Een voertuig heeft altijd verschillende onderdelen en dummy's. Kan je misschien wat laten zien? Reageren
keessie Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 zoals ik al zij moet hij een beetje "vliegen" een deur is er moeilijk in te maken Reageren
keessie Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 ja daar lijkt het wel een beetje op Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Je kunt natuurlijk niet een model maken, wat textures erop gooien en vervangen in de gta3.img. Je moet inderdaad eerst dummy's vervangen en dergelijke. Ik weet niet of er een tutorial hierover op het forum te vinden is, anders moet je zelf even googlen. Grtz RD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.