pimios Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) New intro movie Bewerkt: 3 mei 2009 door Jay; Filmpje duidelijk in de hoofdpost verwerkt. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) Als je je filmpje op GTAForum wilt bekijken moetje alleen datgene typen dat achter de v= staat. Dan krijg je dit: Corneria Bewerkt: 3 mei 2009 door corneria Reageren
Traser Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ziet er mooi uit Hoe heb je dit gemaakt?, welk programma? Reageren
Venzio Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ziet er mooi uit Hoe heb je dit gemaakt?, welk programma? In de sub-titel staat: Met adobe after effects. Leuk, alleen hij is wel lang.. Reageren
Ophion Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Leuk gedaan! Ik en nog een leerling gaan in Flash een soort nieuw besturingssysteem maken en hebben een logo getekend, we wouden dat logo ook zo laten animeren en dit lijkt er precies op! (behalve het logo dan ) Het ziet er leuk uit! Bewerkt: 9 mei 2009 door Jay; Offtopic opmerkingen uit post verwijderd. Reageren
Jay; Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Gelieve ons alleen bezig te houden met het design, het filmpje dus. Indien je geen nuttige bijdrage weet te leveren aan het topic en de topicstarter met een fatsoenlijke rate niet voorruit wilt helpen, post dan gewoon niet. Ik heb namelijk een groot aantal posts verwijderd uit het topic. Indien je ergens op stuit of je het ergens niet mee eens bent, neem dan enkel en alleen contact op met mij of .Levi. via PB. Nu weer doorgaan met het raten van pimios' filmpje. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Leuke intro. Ziet er professioneel uit. Het zou alleen wel leuk zijn als dat ding ronddraait ofzo. De achtergrond is ook erg leeg. Ga je eigenlijk dit hele filmpje afdraaien voor een film? Daar is hij namelijk wel erg lang voor. Ik geef hem een 7/10. Want hij is goed, maar nog niet helemaal af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.