battlezone Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Heey Ik heb een scooter gedownload en ik moest de faggio.col importeren in de col file. Maar hij doet het niet. Er is iets mis met de faggio.col. Kan iemand mij de originele faggio.col sturen?? gr battlezone :gtasign: Bewerkt: 16 mei 2005 door battlezone Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Ik kan hem je niet sturen maar ik wil je wel een ding zeggen. Backup als je VC bestanden eerst voordat je mods gaat installeren! Dit bespaard je een hoop werk en ergenis. (Zou ook een mod ff die e-mail willen verwijderen.) Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 ik heb de trashmaster vervangen, maar nu heeft hij een nieuwe col-file nodig, waar staan die col-files dan van alle voertuigen en kan ik dan gewoon de nieuwe trash.col erin zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.