rubosthebestos Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2009 Heey, Ik weet niet of dit de goede plek is maar ik wil graag mijn Faggio in GTA IV wat opvoeren. En wel zo, dat als je uit stilstand gas geeft dat je dan wheelie trekt. Ik heb in de handling.cfg de acceleratie naar 130.0 gedaan, maar de voorkant komt nog steeds niet van de grond. De rest heb ik nog allemaal standaard, Heeft iemand een idee? Hoe ik een wheelie kan trekken zonder achterover te leunen op de Faggio? Alvast bedankt, Rubosthebestos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Met een Fagio kun je wel een lange wheelie maken . Maar niet goed uit stilstand . Eerst even rijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Heey,Ik weet niet of dit de goede plek is maar ik wil graag mijn Faggio in GTA IV wat opvoeren. En wel zo, dat als je uit stilstand gas geeft dat je dan wheelie trekt. Ik heb in de handling.cfg de acceleratie naar 130.0 gedaan, maar de voorkant komt nog steeds niet van de grond. De rest heb ik nog allemaal standaard, Heeft iemand een idee? Hoe ik een wheelie kan trekken zonder achterover te leunen op de Faggio? Alvast bedankt, Rubosthebestos Ik weet niet of je in het juiste forum zit, want het is namelijk handling.dat, en niet cfg, zoals in SA. Maarja ik denk dat je de acceleratie moet opvoeren en het gewicht achter moet verhogen. Bewerkt: 4 mei 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Volgens mij ook modding. En het is hier moeilijker dan in GTA SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubosthebestos Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Heey,Ik weet niet of dit de goede plek is maar ik wil graag mijn Faggio in GTA IV wat opvoeren. En wel zo, dat als je uit stilstand gas geeft dat je dan wheelie trekt. Ik heb in de handling.cfg de acceleratie naar 130.0 gedaan, maar de voorkant komt nog steeds niet van de grond. De rest heb ik nog allemaal standaard, Heeft iemand een idee? Hoe ik een wheelie kan trekken zonder achterover te leunen op de Faggio? Alvast bedankt, Rubosthebestos Ik weet niet of je in het juiste forum zit, want het is namelijk handling.dat, en niet cfg, zoals in SA. Maarja ik denk dat je de acceleratie moet opvoeren en het gewicht achter moet verhogen. Ya. ik heb de acceleratie al flink opgevoerd. Maar weet jij dan hoe ik het gewicht achter moet verhogen? Ik heb al de 'centreofmass.x' iets verhoogt naar 5.0. Maar dat bleek een drama te zijn, het voorwiel zakte in de grond namelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Heey,Ik weet niet of dit de goede plek is maar ik wil graag mijn Faggio in GTA IV wat opvoeren. En wel zo, dat als je uit stilstand gas geeft dat je dan wheelie trekt. Ik heb in de handling.cfg de acceleratie naar 130.0 gedaan, maar de voorkant komt nog steeds niet van de grond. De rest heb ik nog allemaal standaard, Heeft iemand een idee? Hoe ik een wheelie kan trekken zonder achterover te leunen op de Faggio? Alvast bedankt, Rubosthebestos Ik weet niet of je in het juiste forum zit, want het is namelijk handling.dat, en niet cfg, zoals in SA. Maarja ik denk dat je de acceleratie moet opvoeren en het gewicht achter moet verhogen. Ya. ik heb de acceleratie al flink opgevoerd. Maar weet jij dan hoe ik het gewicht achter moet verhogen? Ik heb al de 'centreofmass.x' iets verhoogt naar 5.0. Maar dat bleek een drama te zijn, het voorwiel zakte in de grond namelijk Lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.