Jump to content

GTA IV Multiplayer


Gregori

Recommended Posts

Donderdag kreeg ik te horen dat Microsoft gratis xbox live gaven aan alle 360-gebruikers van 1 mei t/m 4 mei. Ik was erg blij toen ik dit hoorde, want ik wou graag weer eens GTA IV online spelen.

Ik zit nu al bijna drie dagen lang voor een groot deel van de dag GTA IV online te spelen, maar ik had één vraagje/probleempje;

Als ik bij de speltypes 'Free Mode' en 'Ranked Team Deatmatch' een potje wil beginnen, laadt hij eerst maar dan staat er; 'Disconnected from server'

Weet iemand hoe dit kan? Voorzover ik weet, doen andere speltypes het wel. Ik heb tot nu toe alleen problemen met deze twee

Alvast bedankt

>>> Door Hanneswasco: Topic verplaatst naar GTA IV: Multiplayer.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien ligt het aan je internet? Anders moet je even alles restarten, ,misschien ligt het ook wel aan de servers van de betreffende game. Of dat dit niet ondersteunt wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij PS3 vooral, maar ook bij de 360, moet je je ''Nat type'' op 2 hebben staan. Ik weet niet waar je dat kan zien op de 360 aangezien ik een PS3 heb. Het is te verhelpen door bij je routerinstellingen UPnP aan te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...