Bierbuikje Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Hey, ik heb een vraagje over connecting. Kan je met je DS lite op de router? Ik heb thuis een router en daarmee zou ik wel willen proberen om multiplayer te spelen, maar hoe moet dit? Als ik bij 'Multiplayer' kijk in je 'PDA' en dan 'multi card play' doe dan zie ik nergens servers om te joinen. Als ik dan naar 'Nintendo Wi-Fi connection' ga dan kijk ik bij 'Nintendo Wi-Fi Connection Settings' en zie ik bij 'Connection 1' een contact met een router geloof ik, maar ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Kortom de volgende vragen: Hoe speel ik multiplayer? Hoe haal ik dingen van het internet af? Heb ik een Nintendo Wi-Fi stick nodig? Alvast bedankt. Bierbuikje Reageren
Koeky7 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Als je tegen iemand wil spelen kan dat niet via Wi-Fi alleen local. Je kan alleen via Wi-Fi met personen chatten die je hebt toegevoegt als vriend. En je kan je stats uploaden als je je spel hebt gelinkt aan de rockstar social club. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hoe moet ik dan tegen iemand spelen? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Tutorial voor Dummies Lokaal tegen andere spelers van GTA Chinatown Wars spelen Door Donald F. Duck Om te beginnen, start Chinatown Wars op. Ga naar je PDA en druk op Multiplayer. Open het menu 'Multi-Card Play' en kies Games. Kies Host als jij de host wil zijn (alles kiest) of kies Join als iemand anders alles kiest. Als je Join kiest wacht je tot er iemand staat in het menu. Open dit. Nu kan je spelen. Als je Host kiest kan je een mode selecteren. De modes worden niet uitgelegd in deze tutorial, want de uitleg staat op het bovenste scherm. Kies de instellingen voor de mode en wacht dan tot de mensen gejoind zijn. Start dan de game door op de betreffende knop te duwen (ik weet de knop nu even niet, maar dit wijst zichzelf wel). Nu kan je tegen anderen spelen (of juist samen). Reageren
Dieterke007 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hoe kan je stuff van rockstar social club naar je ds zenden Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Hoe kan je stuff van rockstar social club naar je ds zenden Wat bedoel je met 'stuff'? De extra missies? Je kan die extra missies downloaden op Rockstar Social Club. Om je beloning te kunnen ophalen moet je wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je friend code aan je profiel linken. Zolang je weet hoe je met Wi-Fi moet werken is er geen probleem. Voor meer informatie kan je op deze pagina kijken. Reageren
Dieterke007 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Hoe kan je stuff van rockstar social club naar je ds zenden Wat bedoel je met 'stuff'? De extra missies? Je kan die extra missies downloaden op Rockstar Social Club. Om je beloning te kunnen ophalen moet je wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je friend code aan je profiel linken. Zolang je weet hoe je met Wi-Fi moet werken is er geen probleem. Voor meer informatie kan je op deze pagina kijken. Ja die missies maar ik krijg geen friend code als ik het probeer bij de fruit laptop Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Hoe kan je stuff van rockstar social club naar je ds zenden Wat bedoel je met 'stuff'? De extra missies? Je kan die extra missies downloaden op Rockstar Social Club. Om je beloning te kunnen ophalen moet je wel eerst een account aanmaken, en vervolgens je friend code aan je profiel linken. Zolang je weet hoe je met Wi-Fi moet werken is er geen probleem. Voor meer informatie kan je op deze pagina kijken. Ja die missies maar ik krijg geen friend code als ik het probeer bij de fruit laptop Heb je GTA CTW wel legaal? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik heb ook nog een vraag over Friend-Code linking. Na maanden werk is het me eindelijk gelukt om een friend code te krijgen (router stond verkeerd ingesteld), maar ik weet niet hoe ik het nu op mijn account kan krijgen. Friend code: 3438-2578-7525 Nintendo naam: Bierbuikje Social Club naam: Sportline83 Als ik mijn stats probeer te 'syncen' dan zegt hij: Stats succesfully uploaded. Als ik in mijn profiel mijn friendcode probeer toe te voegen zegt hij eerst 'Submitting Friend Code...' en dan zegt hij 'Error submitting your Friend Code'. Kan iemand mij Stap voor stap vertellen wat ik moet doen? En met stap voor stap bedoel ik dat ik moet weten wat ik op de DS moet doen en wat ik op de computer moet doen. Geef me geen link van de helppagina van rockstar, die helpt niets. Bedankt, Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) Edit: Niet goed gelezen... Je moet eerst je Friend Code invullen op internet, daarna op Next duwen. Daarna heb je een paar minuten om je stats te uploaden. Nadat je dit gedaan hebt moet je weer op Next drukken (of wat er staat, weet ik niet precies). Als er dan staat dat het succesvol is geüpload is het goed, anders moet je nog eens uploaden en weer Refresh o.i.d. drukken, tot er staat dat het gelukt is. Bij mij duurde het soms ook 3x. Bewerkt: 5 oktober 2009 door Donald F. Duck Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik loop nu al heel lang te klikken, maar niets werkt. En mijn nintendo ligt op de router met wi-fi aan. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik loop nu al heel lang te klikken, maar niets werkt. En mijn nintendo ligt op de router met wi-fi aan. Het is niet mogelijk om GTA Chinatown online op het internet tegen anderen te spelen, niet met de DS en niet met de PSP, het is enkel mogelijk om via AD-Hoc ( PSP ) te spelen, maar dan mag ja maximum 3 meter van elkaar afzitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.