NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Het spel: The Club. Het is een spel waar je begint met een keuze uit 6 spelers. Daarmee moet je Challenges doen en kun je de overige 2: Nemo & Killen unlocken. Kennen jullie dit spel? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) ja ik heb hem,maar het is niet mijn favoriete spel Bewerkt: 3 mei 2009 door thegodfather91 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hij is ook niet echt geweldig. Multiplayer Live is alleen voor Gold. (Moet je dus voor betalen) Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 In ieder geval goed omdat het Live is {Nick } Maar verder niet echt volgens mij. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 De maker is Sega toch? Sega kan niet zo goed van die shootergames maken, ze zijn alleen goed in van die Sonic-spellen. Reageren
wupie Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 De maker is Sega toch? Sega kan niet zo goed van die shootergames maken, ze zijn alleen goed in van die Sonic-spellen. de laaste sonic was bar en bar slecht Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 De maker is Sega toch? Sega kan niet zo goed van die shootergames maken, ze zijn alleen goed in van die Sonic-spellen. Ja, ok. Maar het spel is ook wel goed. Alleen dat er geen multiplayer is als je niet betaald dat zuigt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 De maker is Sega toch? Sega kan niet zo goed van die shootergames maken, ze zijn alleen goed in van die Sonic-spellen. Ja, ok. Maar het spel is ook wel goed. Alleen dat er geen multiplayer is als je niet betaald dat zuigt. ja dat is vervelend want ik heb ook geen xbox live Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Maakt niet uit. Je hebt wel van die een maand gratis live Gold. Maar ik heb alleenn geen idee waar ik ze kan invullen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Maakt niet uit. Je hebt wel van die een maand gratis live Gold. Maar ik heb alleenn geen idee waar ik ze kan invullen. een maand gratis gold???ik heb wel een mail gekregen van een weekend gratis gold van xbox.nl(of .com) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ja, als je een spel koopt van Windows Live of Xbox Live zit dat er soms bij. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Ja, als je een spel koopt van Windows Live of Xbox Live zit dat er soms bij. o wist ik niet Bewerkt: 4 mei 2009 door thegodfather91 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Ik heb gisteren The Club nog eens doorzocht, het is niet voor Gold. Iedereen kan het. Alleen der is haast nooit iemand online. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.