Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste allemaal,

Ik was een beetje Buffalo's aan het spawnen omdat ik die heb gemod, zit opeens Catalina erin! Er is dus een Buffalo MET Catalina en eentje ZONDER Catalina, want toen ik er meer spawnde, waren er een paar Buffalo's zonder Catalina.

Hier zijn wat screens.

screenshot3520092002204d.jpggallery14k.jpg

gallery10f.jpggallery11h.jpg

gallery12q.jpggallery13s.jpg

Voor zover ik kon zien met de zoekfunctie, was dit nog niet bekend. Als dit wel bekend is kan er een slotje op en bied ik mijn excuses aan voor het aanmaken van een topic met een onderwerp dat al bestaat.

Geplaatst:

Kan je het ook uittesten zonder die modificatie? En welke carspawner gebruik je? Als het aan die modificatie ligt zal ik het topic verplaatsen naar Modding. Anders kan het hier een kans krijgen. ^_^

Geplaatst:

Niks raars hoor:

ten eerste is een carspawner onofficieel, dus is de kans op fouten wat groter.

ten tweede is het gewoon een spawnglitch: gewoon een fouten waar catalina wordt neer gezet, kan voorkomen.

Geplaatst:

Misschien kon Catalina in de missie 'Farewell my love' niet goed in de passenger seat geplaatst worden (in de main.scm) en heeft men daarom een extra model gemaakt zodat het lijkt dat ze op de passenger seat zit. Ik zal eens in de main.scm gaan speuren.

Geplaatst:
Kan je het ook uittesten zonder die modificatie? En welke carspawner gebruik je? Als het aan die modificatie ligt zal ik het topic verplaatsen naar Modding. Anders kan het hier een kans krijgen. ^_^
Carspawner: Vehicle Spawn Tool 0.2 by jacob

Hmm...ik denk dat de bedenker van de mod een foutje heeft gemaakt want zonder de mod zit er geen Catalina in, hoe vaak ik de Buffalo ook spawn :7

Geplaatst: (bewerkt)

In Farewell my Love wordt niet geraced in een Buffalo, maar in een ZR-350. Daarnaast maakt Sanny Builder geen melding van meerdere varianten van de Buffalo.

@ hierboven: Ok, ik verplaats 'm naar Modding. ^_^

@ hieronder: Nee, nooit.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Heel simpel: de model maker heeft gewoon voor de sier Catalina uit de bestanden gehaalt en die in z'n auto gestopt. Het heeft niks met de carspawner of wat dan ook te maken, dit zit gewoon in het model. Door het een extra te maken zit Catalina er soms wel niet in en soms niet, net zoals dat er soms een spoiler op de ZR-350 zit en soms niet.

Geplaatst:

Dit is helemaal géén fout! Ik had dat mod ook gedownload toen ik nog San Andreas speelde, toen ik dat Ford Shelby zag, zag ik er ook een persoon in: Catalina. Dus als het bij andere PC's voorkomen licht niet aan jou. ^_^

Geplaatst:
Dit is helemaal géén fout! Ik had dat mod ook gedownload toen ik nog San Andreas speelde, toen ik dat Ford Shelby zag, zag ik er ook een persoon in: Catalina. Dus als het bij andere PC's voorkomen licht niet aan jou. ^_^
Ik had het ook maar met een andere auto, er zat toen tommy verceti in en die andere van gta 3...
Geplaatst:
Ik had het ook maar met een andere auto, er zat toen tommy verceti in en die andere van gta 3...

Was dit in San Andreas? Wat moet Tommy Vercetti in San Andreas? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...