gta-krc-lover Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 hello ik kan die race in het stadion nie winne :unsure: (nascar race) kan iemand me helpe alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Welke race? Met de Bloodring of de Hotring? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Om het even welke race je bedoelt; Er is weinig waarmee we je kunnen helpen, je zult het toch zelf moeten doen De enige tip die ik je kan geven is: Oefenen! Veel oefenen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Met die soort Destruction Derby race, ga ik dat rondje pakken, en dan snel weer bovenin rijden. Of ik schiet zo veel mogelijk auto's kapot, dat ik makkelijker kan rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Je em toch ook niet te winnen? Je moet in de top 3 eindigen om je te kwalificeren ofzo, ben zelf nog nooit 1e 2e of 3e geworden want me wagen gaat steeds weer stuk door die sukkels die daar meerijden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Waarom schiet je niet op ze dan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Kan dat dan vanuit de auto? Zeker zo´n drive-by? Te lastig, dan moet je je concentreren op de baan en dan ook nog eens schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2004 Gewoon zoveel mogelijk uit de buurt van de andere auto's blijven, zeker als ze in brand staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 allebei de hotring en de bloodring Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 11 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 Bij de hotring moet je 1ste, 2de of derde worden en zoals de andere hadden gezegt. De bloodring moet je door ringen heen gaan totdat je 1 minuut haald! En niet dubbelposten a.u.b! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Siender Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 Bij de hotring moet je 1ste, 2de of derde worden en zoals de andere hadden gezegt. De bloodring moet je door ringen heen gaan totdat je 1 minuut haald!En niet dubbelposten a.u.b! ik heb ze allebij al gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 Bij de hotring moet je 1ste, 2de of derde worden en zoals de andere hadden gezegt. De bloodring moet je door ringen heen gaan totdat je 1 minuut haald!En niet dubbelposten a.u.b! ik heb ze allebij al gehaald Ik ook! Ik vond hem best makkelijk! Alleen die andere het een crossmoter deed ik wel lang over! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2004 (bewerkt) Ja, inderdaad, die dirttrack is k*t. Vooral die dunne muren waar je overheen moet... Bewerkt: 26 juni 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 heb over dirttrack 20min gedaan,lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.