*M*slipknot2 Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 hoi, ik had voor de gein vice ultimate trainer v2 gedownload normaal cheat ik niet maar toen had ik iets in gedrukt en toen waren er geen voetgangers, geen verkeer en geen mensen meer weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen Reageren
need my speed Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 hoi,ik had voor de gein vice ultimate trainer v2 gedownload normaal cheat ik niet maar toen had ik iets in gedrukt en toen waren er geen voetgangers, geen verkeer en geen mensen meer weet iemand hoe ik dit weer normaal kan krijgen Nog een keer dezelfde code daar voor denk ik. Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 maar ik wet niet mer welke code ik dee Reageren
McDude Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 blijkbaar heb je je game gesaved...waardoor dit blijft...klik in de trainer op 'Setup' en kijk welke het zou kunnen zijn..ik heb net zelf even gekeken maar volgens mij is daar niet eens een cheat voor <_< Reageren
Gino Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 (bewerkt) mischien moet je ultimate trainer uninstalleren kijken of het helpt :huh: Bewerkt: 17 mei 2005 door Only_Gino Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Geplaatst: 17 mei 2005 Die heeft geen instal :lol: . Je moet eens kijken of je het bestand PATHS.ipl in je VC\DATA\maps folder niet per ongeluk hebt vervangen. Hierin staat de informatie waar en hoe de auto's rijden (en mannetjes lopen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.