Jump to content

Beste Drift, Offroad en Motortour plaatsen?


Gta Bram

Recommended Posts

Beste mede Forummers,

Omdat ik best wel een Stunt - Drift - Offroad - Touren met motor - Gek ben, en omdat ik niet de enigste ben, vroeg ik me af waar de beste plaatsen zijn om te Stunten, Driften, Offroaden en touren.

Als je wat goede plaatsen weet, kopieer dan het onderstaande lijstje, en post het.

[b]
Beste Stuntplek(ken):
Snapmap:
Eventuele beschrijving:

Beste Driftplek(ken):
Snapmap:
Eventuele beschrijving:

Beste Offroadplek(ken):
Snapmap:
Eventuele beschrijving:

Beste Tourplek(ken):
Snapap:
Eventuele beschrijving:[/b]

Hopelijk weten jullie voor mij, en de mede Stunt-Drift-Offroad-Tour gekken een paar leuke plaatsen waar we ons dan lekker kunnen uitleven.

Groeten,

Gta Bram

(Als dit een nutteloos topic is, of het bestaat al, mag er een slotje op :slotje: )

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Stuntplek(ken): Alderny, vele extreme jumps als van de Plumbers Skyway af, over een groot waterbassin in Acter, over de snelweg heen, etc.

Snapmap: Klik

Eventuele beschrijving:

Beste Driftplek(ken): Ook Alderny

Snapmap: Klik

Eventuele beschrijving: Bochtige wegen. Algonquin heeft alleen rechte blokken, en Dukes, Broker en Bohan zijn te druk.

Beste Offroadplek(ken): Alderny, omdat er simpelweg nergens anders natuur te vinden is.

Snapmap: klik

Eventuele beschrijving: Over het strand en langs de rest van de kustlijn!

Beste Tourplek(ken): Heel LC

Snapap:

Eventuele beschrijving:Lijkt me duidelijk. Als je gaat touren, maak dan een tour van het zuidelijkste puntje van Broker naar het noordelijkste puntje van Alderny! :)

Veel plezier ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Stuntplek(ken): Alderny, vele extreme jumps als van de Plumbers Skyway af, over een groot waterbassin in Acter, over de snelweg heen, etc.

Snapmap: Klik

Eventuele beschrijving:

Beste Driftplek(ken): Ook Alderny

Snapmap: Klik

Eventuele beschrijving: Bochtige wegen. Algonquin heeft alleen rechte blokken, en Dukes, Broker en Bohan zijn te druk.

Beste Offroadplek(ken): Alderny, omdat er simpelweg nergens anders natuur te vinden is.

Snapmap: klik

Eventuele beschrijving: Over het strand en langs de rest van de kustlijn!

Beste Tourplek(ken): Heel LC

Snapap:

Eventuele beschrijving:Lijkt me duidelijk. Als je gaat touren, maak dan een tour van het zuidelijkste puntje van Broker naar het noordelijkste puntje van Alderny! :)

Veel plezier ;)

Leuk gevonden xd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...