iefen Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 nou ik heb dit: Chipset : Intel i945G/GZProcessor : Intel Pentium E2180 @ 2000 MHz Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM ) Videokaart : Radeon X1300 Series (Microsoft Corporation - WDDM) CD-Rom Station : HL-DT-ST CD-RW GCE-8526B ATA Device DVD-Rom Station : Optiarc DVD RW AD-7191A ATA Device Netwerkkaart : Broadcom Corp BCM5750A1 NetXtreme Gigabit Ethernet Besturingssysteem : Windows Vista Ultimate Professional 6.00.6002 Service Pack 2, v.286 DirectX : Versie 10.00 Windows Performance Index : 3.1 en mijn gta IV loopt redelijk traag. ik wil graag op minimum spelen. mijn graphics maakt mij niet uit want k heb toch niet zon goeie kaart dit heb je nodig: http://nl.wikigta.org/wiki/Systeemeisen_(GTA_IV) weten jullie wat ik moet doen om hem vloeiend te spelen op minimum en maximum? dank julliee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Reken maar op een nieuwe videokaart.De videokaart die je nu hebt is namelijk een Onboard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Reken maar op een nieuwe videokaart.De videokaart die je nu hebt is namelijk een Onboard. Ja en die zijn bijna altijd crap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 neem een 9500gt 512mb. niet erg goede kaart, maar zeker ruim voldoende om gta iv op low te spelen, miss. op medium. heb je als je goed zoekt al voor €50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Je hebt een veel, maar dan ook veel te trage processor voor GTA IV, Ik vind het al knap at je hem krijt opgestart. Daar heb je dus een nieuwe van nodig. Ik zou minimaal een core 2 duo @ 2.3 GHZ nemen als ik jou was. Maar dat ligt allemaal er aan wat je budget is. De kans ik ook groot dat je moederbord geen core 2 duo ondersteund. Daar zul je dus ook een nieuwe van moeten hebben dus. En je videokaart: veel te slap. Ik weet eigenlijk het meest van de Nvidia's en daarom raad ik je dan ook een kaart uit de 9800 GT(X) serie aan. Het liefst de 9800 GTX+ , die je als ik het goed heb voor rond de €150,- à €160,- kan krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 neem een 9500gt 512mb.niet erg goede kaart, maar zeker ruim voldoende om gta iv op low te spelen, miss. op medium. heb je als je goed zoekt al voor €50 Als je een Nvidia neemt, neem dan een waarvan het 2e getal hoger is dan een 6, want anders krijg je de kaarten die voor familiegebruik enzo zijn, kortom: crap (nog iets minder dan een onboard, maargoed). Ik heb zelf een 8800GT, en GTA IV draait prima op medium. De reden waarom ik niet op high kan spelen is de processor. Ik heb dezelfde als jou. En die is een beetje traag, je moet er een met minstens 2.4 Ghz nemen. Maar ja, dat wordt wel een erg duur grapje en ik vraag me af of dat het waard is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 na ik wil met mijn pc gwn de nieuwste games kunnen spelen. de graphics dus video kaart maakt mij niet uit. behalve als mijn spel daar sneller door gaat. ik heb gekeken en nieuwe processor wordt 65 euro en dat heb k niet. kan de snelheid mss liggen aan mijn fysiek(werk) geheugen? want daar heb k wel geld voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 na ik wil met mijn pc gwn de nieuwste games kunnen spelen. de graphics dus video kaart maakt mij niet uit. behalve als mijn spel daar sneller door gaat. ik heb gekeken en nieuwe processor wordt 65 euro en dat heb k niet.kan de snelheid mss liggen aan mijn fysiek(werk) geheugen? want daar heb k wel geld voor Fysiek geheugen is op de eerste plaats iets anders dan werkgeheugen, maar dat even terzijde. Ik neem aan dat je gewoon je werkgeheugen bedoeld. Dat is op zich prima, al kan je er wel een GB'tje bij kopen, maar dan zou ik gewoon 2× 2GB kopen, dan heb je dual channel en dat is sneller als dat je bijvoorbeeld 1× 2GB en 1× 1GB hebt. Maar op zich is het niet nodig om dat te upgraden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Zoals gezegt is eht ongelofelijk dat je hem speelbaar krijgt zeg, je cpu zit achtelijk ver onder de einsen en de videokaart komt ook neit ene snin de buurt, het ise cht een wonder dat je hem kunt spelen. het word een nieuwe cpu, videokaart en ook wat extra geheugne is neit mis, kortom, je hebt een virjwel hele nieuwe pc nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) maar dit is goedkoper dan nieuwe pc en nu kom ik op ongeveer 90 euyro uit Bewerkt: 4 mei 2009 door iefen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) maar dit is goedkoper dan nieuwe pcen nu kom ik op ongeveer 90 euyro uit Wat is goedkoper dan wat precies, ik kan het niet volgen? en @wesley123. Lees voortaan je post nog eens door voordat je ook echt post, het zit vol met typfouten. No offence, alleen een tipje. Ik verdien ook de ABN troffee niet, daarnietvan Bewerkt: 4 mei 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 dat die dingen appart kopen goedkoper is dan nieuwe pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Dus als ik het goed heb, denk jij dat je voor 90 euro hardware kan kopen die GTA IV op high kan spelen. Voor 90 euro heb je nog geeneens een processor die IV op High kan draaien. En je hebt, helaas, nog meer nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 ja dan ben je idd goedkoper uit. @Sprunk; ik meot idd ff op mijn typen letten, dat gaat echt achterlijk snel en het zit vol fouten van spaties enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 nee ik wil m op low to med spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.