Jump to content

wat nodig?

iefen

Recommended Posts

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• iefen

16

• wesley123

8

• Sprunk

6

• TaartJJ~!

5

euhm.

weet iemand of ik met een van deze kaarten onder de 30 euro gta iv low kan spelen?

http://www.azerty.nl/producten/zoek?p_tab=...ERING=prijs_asc

dank jullie

Zo goed als. Nee.

Als je GTA IV speelbaar wilt spelen ben je zo meer dan €80,- kwijt aan een videokaart. maar een videokaart van €500,- gaat bij jou nog niet eens helpen aangezien je processor niet voldoet.

Delen op andere websites

ik heb het op dit moment over mijn grafische kaart en niet over mijn processor! die komt later

maar alas jij nu een neiuwe videokaart gaat kopen gaat hij hem nog niet draaien dus daar heb je nix aan, ga dan gelijk voor een upgrade in plaats van half werk doen.

Delen op andere websites

oke. ik ga over 6 dagen naar de pc-dumpdag en ga daar eindelijk lekker goedkoop een videokaart van 512mb kopen. en als ik genoeg geld heb een leuke processor :dans:

kunnen jullie mij zeggen welke kaart van 512 mb pci-e minimaal moet kopen en of het nvidia of ati moet zijn.

dus bijv de geforce ......

en welke processor ik moet kopen. en dan ongeveer de naam. en of hij op mijn moederbord past en dat hebben jullie in de specs gekregen.

aaaa...uuuu..bbbb binnen 6dagen nuttige antwoorden.

dank jullie :tu:

Delen op andere websites

bedankt wesley. als iemand anders nog wat heeft hoor ik he tgraag

euhmm nu heb ik iets wat ik niet weet:

die grafische kaarten hebben een witte aansluiting. maar ik gebruik op mijn flatscreentje gewoon mijn blauwe aansluiting. nu is mijn vraag hoe ik mijn schermpje aansluit op 1 van die kaarten?

Bewerkt: door iefen
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...