Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 maar het is wel nep want MS heeft geld betaald dus ik gewoon niet door R* gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Is nep, probeer maar eens zo een hoesje te doen dat het aan elkaar vast zit maar toch niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Is nep, probeer maar eens zo een hoesje te doen dat het aan elkaar vast zit maar toch niet. Ik vind hem wel vet gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 komen er vanavond nog meer mensen naar de meeting? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 komen er vanavond nog meer mensen naar de meeting? denk dat alleen jij,kenny-petrovic en dastard komen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) komen er vanavond nog meer mensen naar de meeting? denk dat alleen jij,kenny-petrovic en dastard komen godfather kom a.s.a.p. op xfire zodat we kunnen praten over het puntenstysteem. De volgende leden hebben een waarschuwing gekregen wegens inactiviteit in de clan. -j0uk3 -pimios Bewerkt: 4 juli 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Zijn er nog mensen die mij noch niet hebben gead op de ps3! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) als er niet meer leden bijkomen dan gaat de meeting niet door Jammer maar helaas of jullie hebben zin om met je 2en te spelen Bewerkt: 4 juli 2009 door Kenny-Petrovic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 komen er vanavond nog meer mensen naar de meeting? denk dat alleen jij,kenny-petrovic en dastard komen godfather kom a.s.a.p. op xfire zodat we kunnen praten over het puntenstysteem. De volgende leden hebben een waarschuwing gekregen wegens inactiviteit in de clan. -j0uk3 -pimios ok,zie nu deze post pas :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 ok,zie nu deze post pas :$ Foei Foei Foei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 wtf is dit? 13 leden en maar 3 die kunnen komen. Een paar hebben goede redenen, dat weet ik. Maar waar is de rest? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 wtf is dit? 13 leden en maar 3 die kunnen komen. Een paar hebben goede redenen, dat weet ik. Maar waar is de rest? de meeste PS3ers zijn niet zo actief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 wtf is dit? 13 leden en maar 3 die kunnen komen. Een paar hebben goede redenen, dat weet ik. Maar waar is de rest? de meeste PS3ers zijn niet zo actief goh.. dat vind ik ook zo verpest er zitten er ook maar weinig op dit forum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) wtf is dit? 13 leden en maar 3 die kunnen komen. Een paar hebben goede redenen, dat weet ik. Maar waar is de rest? Heb komende week toch constant bmx-wedstrijden dus. INACTIEF TOT 11 JULI Bewerkt: 4 juli 2009 door Stopbord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) ik heb goed nieuws voor mij ik ben gepromoveerd tot godfather,sniper vond me echt goed bezig dus heeft hij dat effe voor me gedaan (het kan ook een andere reden hebben maar we houden het erop dat dit het is) Bewerkt: 4 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts