SNIPER44 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 ik heb goed nieuws voor mij ik ben gepromoveerd tot godfather,sniper vond me echt goed bezig dus heeft hij dat effe voor me gedaan (het kan ook een andere reden hebben maar we houden het erop dat dit het is) Dit is omdat je co-leader bent Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) ik heb goed nieuws voor mij ik ben gepromoveerd tot godfather,sniper vond me echt goed bezig dus heeft hij dat effe voor me gedaan (het kan ook een andere reden hebben maar we houden het erop dat dit het is) Dit is omdat je co-leader bent *kuch*tijdelijk leader*kuch* Bewerkt: 4 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 ik heb goed nieuws voor mij ik ben gepromoveerd tot godfather,sniper vond me echt goed bezig dus heeft hij dat effe voor me gedaan (het kan ook een andere reden hebben maar we houden het erop dat dit het is) Dit is omdat je co-leader bent *kuch*tijdelijk leader*kuch* ja ja, ook goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 ik heb goed nieuws voor mij ik ben gepromoveerd tot godfather,sniper vond me echt goed bezig dus heeft hij dat effe voor me gedaan (het kan ook een andere reden hebben maar we houden het erop dat dit het is) Dit is omdat je co-leader bent *kuch*tijdelijk leader*kuch* ja ja, ook goed lol iemand een potje bf2 doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) ik heb goed nieuws voor mij ik ben gepromoveerd tot godfather,sniper vond me echt goed bezig dus heeft hij dat effe voor me gedaan (het kan ook een andere reden hebben maar we houden het erop dat dit het is) Dit is omdat je co-leader bent *kuch*tijdelijk leader*kuch* ja ja, ook goed lol iemand een potje bf2 doen? nee nu effe niet edit@had niet in de gaten dat het over 1uur geleden ging Bewerkt: 4 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 waar is iedereen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 waar is iedereen? Hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 ik ben hierzo! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 achter mijn pc Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 waarom verveel ik me zo erg??? verveelt iemand anders zich ook???? bijna iedereen bij mij uit de buurt is al op vakantie inc mijn meisje, niks meer aan hier... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 waarom verveel ik me zo erg??? verveelt iemand anders zich ook????bijna iedereen bij mij uit de buurt is al op vakantie inc mijn meisje, niks meer aan hier... ik verveel me ook,bij mij hebben ze geen vakantie maar de helft van me klas heeft ddaar schijt aan en gaat gewoon eerder op vakantie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 ik verveel me door men kut internet dat weer zo slow-ass is tot de 8e maja, waarom komen er toch geen leden in de bf2 clan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 ik wil vast mijn vakantie doorgeven ( dan ben ik er dus niet ). dat is van 31 juli t/m 7 augustus. betekend niet dat ik direct de dag erna al weer volop bezig ga met GTA, maar tegen die avond kom ik wel weer een beetje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 ik wil vast mijn vakantie doorgeven ( dan ben ik er dus niet ). dat is van 31 juli t/m 7 augustus. betekend niet dat ik direct de dag erna al weer volop bezig ga met GTA, maar tegen die avond kom ik wel weer een beetje ok Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 ik wil vast mijn vakantie doorgeven ( dan ben ik er dus niet ). dat is van 31 juli t/m 7 augustus. betekend niet dat ik direct de dag erna al weer volop bezig ga met GTA, maar tegen die avond kom ik wel weer een beetje is goed,fijne vakantie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts