gtafreak321 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 ik wil vast mijn vakantie doorgeven ( dan ben ik er dus niet ). dat is van 31 juli t/m 7 augustus. betekend niet dat ik direct de dag erna al weer volop bezig ga met GTA, maar tegen die avond kom ik wel weer een beetje is goed,fijne vakantie thanks, ik kijk nu naar buiten en het word hier een beetje zwart (donkerblauw ) word een beetje nat straks hier denk ik gelukkig maar anders kan ik weer eens niet slapen van de warmte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Someone posted in recrut!! .exorcist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Someone posted in recrut!! .exorcist oei oei, groot alarm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Someone posted in recrut!! .exorcist oei oei, groot alarm maar hij zegt niet voor wat.voor de pc of ps3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Someone posted in recrut!! .exorcist oei oei, groot alarm maar hij zegt niet voor wat.voor de pc of ps3 dat heb ik hem dan ook ff gevraagd ik hoop dat hij actief is want als je op zijn profiel kijkt is die aanmelding zijn 1e post in lange tijd. Bewerkt: 6 juli 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Hoi iedereen, wil er iemand met mij Hangman's NOOSE spelen vanmiddag op de PS3? PSN: CallewaertxD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Hoi iedereen, wil er iemand met mij Hangman's NOOSE spelen vanmiddag op de PS3?PSN: CallewaertxD ik wel denk ik heb toch niks te doen............ik krijg zojuist binnen dat ik mijn drumstel voor GH kan ophalen eindelijk werd ook wel een keer tijd zeg!!! Bewerkt: 6 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Hoi iedereen, wil er iemand met mij Hangman's NOOSE spelen vanmiddag op de PS3?PSN: CallewaertxD ik wel denk ik heb toch niks te doen............ik krijg zojuist binnen dat ik mijn drumstel voor GH kan ophalen eindelijk werd ook wel een keer tijd zeg!!! hehe, het werd eens tijd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Hoi iedereen, wil er iemand met mij Hangman's NOOSE spelen vanmiddag op de PS3?PSN: CallewaertxD ik wel denk ik heb toch niks te doen............ik krijg zojuist binnen dat ik mijn drumstel voor GH kan ophalen eindelijk werd ook wel een keer tijd zeg!!! hehe, het werd eens tijd! snelle levering moet ik zeggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Sorry dat ik niet online was een tijdje, was druk bezig en kon niet mee met events doen. @Dastard, ik zou graag meedoen met hangman noose als het nog kan. Bewerkt: 6 juli 2009 door PowerPats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Sorry dat ik niet online was een tijdje, was druk bezig en kon niet mee met events doen.@Dastard, ik zou graag meedoen met hangman noose als het nog kan. Sure ik voeg je ff toe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 wanneer wil je het doen ? en heb je headset ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Headset ja, en nu liefst, en excuse m'n voicechanger, te veel me rondgeklooit en nu is ie stuk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Headset ja, en nu liefst, en excuse m'n voicechanger, te veel me rondgeklooit en nu is ie stuk. oke ik kom nu online Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Dastaerd aangezien jij erbij gekomen bent moet jij iedereen toevoegen op playstation network Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts