weaponmr Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Wat heb ik getyped? Bewerkt: 6 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 sniper, wil je ff neerzetten dat cj101, dastard en ik een ongeorganiseerde meeting aan het doen zijn? Als je die aan het doen is dan heeft het geen nut om die erbij te zetten want andere spelers wisten het niet van tevoren en tegen nu zul je mss al gedaan hebben. Mocht je hem nog gaan doen dan zal ik het erbij zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 sniper, wil je ff neerzetten dat cj101, dastard en ik een ongeorganiseerde meeting aan het doen zijn? T is ook niet als meeting, omdat hij niet georganiseerd is, niet zo erg boeiend dus. (heb nog steeds geen Internet) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 dat heb ik hem dan ook ff gevraagd ik hoop dat hij actief is want als je op zijn profiel kijkt is die aanmelding zijn 1e post in lange tijd. Haha maak je daar maar niet druk om. Heb alleen een tijd door Prive problemen niet veel energie meer gestoken in het gamen. Sinds 2/3 maand speel ik weer actief call of duty 4 maar na onlangs weer gta te hebben gespeeld begint het weer te kriebelen. Vindt het geweldig om te zien dat er meer mensen zoals ik zijn, daarmee bedoel ik dus de mensen die hier ook de fun van inzien. Ik zal vanavond even wat mensen toevoegen op Psn, ga zo eerst even eten want heb weer hard moeten werken. Mvg, .Exorcist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 dat heb ik hem dan ook ff gevraagd ik hoop dat hij actief is want als je op zijn profiel kijkt is die aanmelding zijn 1e post in lange tijd. Haha maak je daar maar niet druk om. Heb alleen een tijd door Prive problemen niet veel energie meer gestoken in het gamen. Sinds 2/3 maand speel ik weer actief call of duty 4 maar na onlangs weer gta te hebben gespeeld begint het weer te kriebelen. Vindt het geweldig om te zien dat er meer mensen zoals ik zijn, daarmee bedoel ik dus de mensen die hier ook de fun van inzien. Ik zal vanavond even wat mensen toevoegen op Psn, ga zo eerst even eten want heb weer hard moeten werken. Mvg, .Exorcist eet smakelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 sniper, wil je ff neerzetten dat cj101, dastard en ik een ongeorganiseerde meeting aan het doen zijn? T is ook niet als meeting, omdat hij niet georganiseerd is, niet zo erg boeiend dus. (heb nog steeds geen Internet) Hoe kan je dan posten/? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 sniper, wil je ff neerzetten dat cj101, dastard en ik een ongeorganiseerde meeting aan het doen zijn? T is ook niet als meeting, omdat hij niet georganiseerd is, niet zo erg boeiend dus. (heb nog steeds geen Internet) Hoe kan je dan posten/? misschien bij vriend of internet cafe ofzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) srry, foutje Bewerkt: 6 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heb bij deze +20% door mod Jay; in Graphics forum.. Echt he. 80% right now , wanneer gaat er iets af? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heb bij deze +20% door mod Jay; in Graphics forum..Echt he. 80% right now , wanneer gaat er iets af? als je niks verkeerd doe en niet ga vragen ervoor ik had eerst 40% maar daar is na een paar maanden 20%eraf gegaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heb bij deze +20% door mod Jay; in Graphics forum..Echt he. 80% right now , wanneer gaat er iets af? als je niks verkeerd doe en niet ga vragen ervoor ik had eerst 40% maar daar is na een paar maanden 20%eraf gegaan. stopbord krijgt er om de maand 20% bij dat ziet er niet goed uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heb bij deze +20% door mod Jay; in Graphics forum..Echt he. 80% right now , wanneer gaat er iets af? als je niks verkeerd doe en niet ga vragen ervoor ik had eerst 40% maar daar is na een paar maanden 20%eraf gegaan. stopbord krijgt er om de maand 20% bij dat ziet er niet goed uit. Wat betekend die 20% dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heb bij deze +20% door mod Jay; in Graphics forum..Echt he. 80% right now , wanneer gaat er iets af? als je niks verkeerd doe en niet ga vragen ervoor ik had eerst 40% maar daar is na een paar maanden 20%eraf gegaan. stopbord krijgt er om de maand 20% bij dat ziet er niet goed uit. Wat betekend die 20% dan? dat is waarschuwing,als je 100% hebt dan word je gebanned. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heb bij deze +20% door mod Jay; in Graphics forum..Echt he. 80% right now , wanneer gaat er iets af? als je niks verkeerd doe en niet ga vragen ervoor ik had eerst 40% maar daar is na een paar maanden 20%eraf gegaan. stopbord krijgt er om de maand 20% bij dat ziet er niet goed uit. Wat betekend die 20% dan? dat is waarschuwing,als je 100% hebt dan word je gebanned. lol, stopbord wordt geowned Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts