Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 sommige,ik en sniper hebben een bf2 clan gemaakt en weapenmr zit er ook bij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Jij ook? Wat is je xfire account? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Whaaa, het recruitment haalt het Talk Topic bijna in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Whaaa, het recruitment haalt het Talk Topic bijna in! droom lekker verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Jij ook? Wat is je xfire account? Ja gewoon hugotje112 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Jij ook? Wat is je xfire account? Ja gewoon hugotje112 heb je ff toegevoegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Jij ook? Wat is je xfire account? Ja gewoon hugotje112 heb je ff toegevoegd zelfde Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Jij ook? Wat is je xfire account? Ja gewoon hugotje112 heb je ff toegevoegd zelfde Hoe heet de clan eigenlijk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 1st recon forces Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hoe heet de clan eigenlijk? In men sig staat er een link naar de site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al. Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan? Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA... Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja. Mvg, .Exorcist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al.Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan? Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA... Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja. Mvg, .Exorcist eigenlijk wel als het goed is maar het is gewoon een beetje de "hangplek van onze clan denk ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al.Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan? Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA... Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja. Mvg, .Exorcist in het talktopic hoort het toch ook gezellig te zijn,het hoeft niet alleen om gta te gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Heej ik zag dat jullie het over bf2 hadden. Doen jullie dat ook? hugotje112 Jij ook? Wat is je xfire account? Ja gewoon hugotje112 heb je ff toegevoegd ik ook, als Elite9653 Bewerkt: 7 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 o ja en nog wat...... ik wil voor morgenavond een meeting plannen!!!! vanaf half 7!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts