Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al.

Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan?

Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA...

Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja.

Mvg,

.Exorcist

eigenlijk wel als het goed is maar het is gewoon een beetje de "hangplek van onze clan denk ik. :D

Oke nja moet eerlijk zeggen, had het nog niet op die manier bekeken maarja dan kan het inderdaad wel. :tu:

Delen op andere websites

Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al.

Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan?

Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA...

Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja.

Mvg,

.Exorcist

eigenlijk wel als het goed is maar het is gewoon een beetje de "hangplek van onze clan denk ik. :D

Oke nja moet eerlijk zeggen, had het nog niet op die manier bekeken maarja dan kan het inderdaad wel. :tu:

als we alleen maar over gta praten zou dat toch ook saai worden?

Delen op andere websites

o ja en nog wat...... ik wil voor morgenavond een meeting plannen!!!! vanaf half 7!!!!!

Ok ik zal het erbij zetten.

Weet wel omdat je dit zo 'laat' plant kunnen er mss wel niet zo veel leden komen.

Niet dat er normaal veel komen ... :7

Delen op andere websites

o ja en nog wat...... ik wil voor morgenavond een meeting plannen!!!! vanaf half 7!!!!!

Ok ik zal het erbij zetten.

Weet wel omdat je dit zo 'laat' plant kunnen er mss wel niet zo veel leden komen.

Niet dat er normaal veel komen ... :7

lol, maar ik kan komen.

Delen op andere websites

nee hoor, dit is het beste liedje :7 :7

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

lol is dat nou op de beat van knight rider ? ( bij 0.37 sec)

en nog even over die punten regeling........ hoe werkt ie nu precies en is ie al in gebruik????

Bewerkt: door gtafreak321
Delen op andere websites

lol is dat nou op de beat van knight rider ? ( bij 0.37 sec)

en nog even over die punten regeling........ hoe werkt ie nu precies en is ie al in gebruik????

we weten hoe we het gaan doen met die punten maar we overleggen nog wel over de hoeveelheid je nodig heb om naar een hoger rang te gaan enzo.en volgens mij is dat die beat ja :7

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...