Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 is goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al.Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan? Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA... Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja. Mvg, .Exorcist eigenlijk wel als het goed is maar het is gewoon een beetje de "hangplek van onze clan denk ik. Oke nja moet eerlijk zeggen, had het nog niet op die manier bekeken maarja dan kan het inderdaad wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hmm ik weet dat ik net nieuw ben en al.Maar hoort dit topic niet over TCC te gaan? Krijg bij de laatste paar posts het gevoel dat et meer om BF2 draait dan GTA... Kan het natuurlijk ook verkeerd hebben, wat de meeste ook zullen zeggen om een discussie te vermijden mja. Mvg, .Exorcist eigenlijk wel als het goed is maar het is gewoon een beetje de "hangplek van onze clan denk ik. Oke nja moet eerlijk zeggen, had het nog niet op die manier bekeken maarja dan kan het inderdaad wel. als we alleen maar over gta praten zou dat toch ook saai worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 o ja en nog wat...... ik wil voor morgenavond een meeting plannen!!!! vanaf half 7!!!!! Ok ik zal het erbij zetten. Weet wel omdat je dit zo 'laat' plant kunnen er mss wel niet zo veel leden komen. Niet dat er normaal veel komen ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 o ja en nog wat...... ik wil voor morgenavond een meeting plannen!!!! vanaf half 7!!!!! Ok ik zal het erbij zetten. Weet wel omdat je dit zo 'laat' plant kunnen er mss wel niet zo veel leden komen. Niet dat er normaal veel komen ... lol, maar ik kan komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Hoe heet de clan eigenlijk? In men sig staat er een link naar de site I'm in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Best song in the world: Bewerkt: 7 juli 2009 door Dastard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) nee hoor, dit is het beste liedje :7 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Bewerkt: 8 juli 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) nee hoor, dit is het beste liedje :7 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> lol is dat nou op de beat van knight rider ? ( bij 0.37 sec) en nog even over die punten regeling........ hoe werkt ie nu precies en is ie al in gebruik???? Bewerkt: 8 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) nee hoor, dit is het beste liedje :7 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> lol is dat nou op de beat van knight rider ? ( bij 0.37 sec) en nog even over die punten regeling........ hoe werkt ie nu precies en is ie al in gebruik???? we weten hoe we het gaan doen met die punten maar we overleggen nog wel over de hoeveelheid je nodig heb om naar een hoger rang te gaan enzo.en volgens mij is dat die beat ja Bewerkt: 8 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Best song in the world: deze is beter http://www.youtube.com/watch?v=OA98R7oVdvI&feature=fvst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Best song in the world: deze is beter http://www.youtube.com/watch?v=OA98R7oVdvI&feature=fvst nou ik dacht het dus effe niet he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Best song in the world: deze is beter http://www.youtube.com/watch?v=OA98R7oVdvI&feature=fvst nou ik dacht het dus effe niet he kan die laatste niet bekijken wegens auteursrechten in men land Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) deze is best wel zielig voor dat kind: http://www.youtube.com/watch?v=otjSmlAeBb4 hij begint ongeveer bij de 1 minuut. Bewerkt: 8 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 deze is best wel zielig voor dat kind:http://www.youtube.com/watch?v=otjSmlAeBb4 hij begint ongeveer bij de 1 minuut. Uhh, heb ik een nieuwe trend gezet, youtube filmpjes showen?? Hoe gaat het met de clan?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts