Dr.Oppai Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) deze is best wel zielig voor dat kind:http://www.youtube.com/watch?v=otjSmlAeBb4 hij begint ongeveer bij de 1 minuut. Uhh, heb ik een nieuwe trend gezet, youtube filmpjes showen?? Hoe gaat het met de clan?? goed,ook met dat punten systeem gaat goed.moet nog wel overleggen hoeveel punten je nodig hebt voor dingen enzo maar het gaat wel goed en sniper je hebt geluk dat je dat filmpje niet kan zien want die muziek die erop staat......... Bewerkt: 8 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 hihi @mevin: maak aub je inbox eens grondig leeg, want ik kan niet antwoorden op je pb's omdat ik de melding krijg dat je inbox vol is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Jaja sorry hoor, net gedaan, alleen net voordat ik het wou doen viel internet uit :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 achtung !!!! over ongeveer een kwartier PS3 meeting!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Wat bedoelen jullie nu eigenlijk met die puntentelling, het enige verandering is dat achter mijn naam nu een 0 staat... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Wat bedoelen jullie nu eigenlijk met die puntentelling, het enige verandering is dat achter mijn naam nu een 0 staat... Daar moet je voorlopig nog niet op letten, die puntentelling daar werken we nog aan. We zullen later een grote uitleg geven hierover. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Aight, maar je klaagde over mijn te volle inbox wou je me nog een bericht sturen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Aight, maar je klaagde over mijn te volle inbox wou je me nog een bericht sturen? Blijkbaar wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Internet terug? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Internet terug? Het ging gewoon over dat ik alleen bf2 heb en dat ik die sabregt (dowloadbare) al heb, maar nog niet geïnstaleerd heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Dat punten systeem moet echt ingaan, vandaag waren we weer maar met z'n 3en (volgens mij aan het begin met z'n 4en, maar toen zat m'n broer er achter) cj101 en gtafreak waren er in iedergeval wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Dat punten systeem moet echt ingaan, vandaag waren we weer maar met z'n 3en (volgens mij aan het begin met z'n 4en, maar toen zat m'n broer er achter) cj101 en gtafreak waren er in iedergeval wel. Tsja, moest je maar het wat vroeger aangeven hé. Een dag op voorand is in deze clan niet een goed idee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Dat punten systeem moet echt ingaan, vandaag waren we weer maar met z'n 3en (volgens mij aan het begin met z'n 4en, maar toen zat m'n broer er achter) cj101 en gtafreak waren er in iedergeval wel. Tsja, moest je maar het wat vroeger aangeven hé. Een dag op voorand is in deze clan niet een goed idee ok, daar heb je gelijk in. Maar alsnog, dit was niet de eerste keer dat er zo weinig mensen zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Ik had wel aanwezig kunnen zijn, alleen heb geen ps3.. Dan wordt het moeilijk weetje,, Hoeveel pc-leden zijn er eigenlijk..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Ik had wel aanwezig kunnen zijn, alleen heb geen ps3.. Dan wordt het moeilijk weetje,, Hoeveel pc-leden zijn er eigenlijk..? kijk --> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=97815 6 leden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts