Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
deze is best wel zielig voor dat kind:

http://www.youtube.com/watch?v=otjSmlAeBb4

hij begint ongeveer bij de 1 minuut.

Uhh, heb ik een nieuwe trend gezet, youtube filmpjes showen??

Hoe gaat het met de clan??

goed,ook met dat punten systeem gaat goed.moet nog wel overleggen hoeveel punten je nodig hebt voor dingen enzo maar het gaat wel goed :Y

en sniper je hebt geluk dat je dat filmpje niet kan zien want die muziek die erop staat......... :7

Bewerkt: door thegodfather91
  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hihi :puh:

@mevin: maak aub je inbox eens grondig leeg, want ik kan niet antwoorden op je pb's omdat ik de melding krijg dat je inbox vol is.

Geplaatst:

Jaja sorry hoor, net gedaan, alleen net voordat ik het wou doen viel internet uit :S

Geplaatst:

achtung !!!! over ongeveer een kwartier PS3 meeting!!!!

Geplaatst:

Wat bedoelen jullie nu eigenlijk met die puntentelling, het enige verandering is dat achter mijn naam nu een 0 staat...

Geplaatst:
Wat bedoelen jullie nu eigenlijk met die puntentelling, het enige verandering is dat achter mijn naam nu een 0 staat...

Daar moet je voorlopig nog niet op letten, die puntentelling daar werken we nog aan.

We zullen later een grote uitleg geven hierover. :Y

Geplaatst:

Aight, maar je klaagde over mijn te volle inbox wou je me nog een bericht sturen?

Geplaatst:
Aight, maar je klaagde over mijn te volle inbox wou je me nog een bericht sturen?

Blijkbaar wel

Geplaatst:
Internet terug?

Het ging gewoon over dat ik alleen bf2 heb en dat ik die sabregt (dowloadbare) al heb, maar nog niet geïnstaleerd heb.

Geplaatst:

Dat punten systeem moet echt ingaan, vandaag waren we weer maar met z'n 3en (volgens mij aan het begin met z'n 4en, maar toen zat m'n broer er achter) cj101 en gtafreak waren er in iedergeval wel.

Geplaatst:
Dat punten systeem moet echt ingaan, vandaag waren we weer maar met z'n 3en (volgens mij aan het begin met z'n 4en, maar toen zat m'n broer er achter) cj101 en gtafreak waren er in iedergeval wel.

Tsja, moest je maar het wat vroeger aangeven hé.

Een dag op voorand is in deze clan niet een goed idee

Geplaatst:

Tsja, moest je maar het wat vroeger aangeven hé.

Een dag op voorand is in deze clan niet een goed idee

ok, daar heb je gelijk in.

Maar alsnog, dit was niet de eerste keer dat er zo weinig mensen zijn.

Geplaatst:

Ik had wel aanwezig kunnen zijn, alleen heb geen ps3..

Dan wordt het moeilijk weetje,,

Hoeveel pc-leden zijn er eigenlijk..?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...