Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

Ik had wel aanwezig kunnen zijn, alleen heb geen ps3..

Dan wordt het moeilijk weetje,,

Hoeveel pc-leden zijn er eigenlijk..?

naar ons recruitment topic en dan in het eerste bericht.

Delen op andere websites

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

zodra mevin terug beschikbaar is zal ik een meeting plannen voor de pc. :)

Top :) Ik heb er zin in :tu:

Ik zal zometeen iedereen toevoegen (op pc) die ik nog niet had ;)

Delen op andere websites

The majestic hotel shootout

Wat is er gaande?

- Een stel criminelen hebben een de crew in het majestic hotel gegijzeld en ze zijn op geld uit alleen ze hebben het geld hier wel maar geen sleutel

- De politie moet ze hoe dan ook uit het hotel zien te verdrijven

Wat is de bedoeling?

- De bedoeling is dat er evenveel agenten komen als burgers en dat de burgers in het hotel beginnen onderling bij de burgers word er besproken wie er boven op het hotel zullen zijn en wie er beneden in de lobbie zullen zijn

Wanneer beginnen we?

- De politie die moet eerst politieauto's gaan halen

- De burgers moeten heli's gaan halen en een wagen voor de grondtroepen

- Zodra de eerste burgers bij het majestic hotel zijn aangekomen kan de politie uitrukken want dan is er een zogenaamde melding gekomen van een gijzeling van iemand die buiten het hotel stond

LET OP

* een aantal politieagenten kunne ook met heli's komen

* Burgers moeten normale helikopters gebruiken ze mogen geen Swat heli's gebruiken

* Je hoeft alleen maar te zeggen of je meedoen of niet je zou een eventuele voorkeur kunnen geven wat je wilt worden maar in principe word je ingedeeld als je een voorkeur geeft heb je meer kans die te worden

Hopenlijk doen veel mensen hierbij mee en word het een groot succes en kunnen we het vaker doen :D:tu:

Mensen die meedoen:

EDIT: de meeting is op Vrijdag 17 juni om laten we zeggen 18:00 uur andere tijd is mogenlijk en hier valt over te praten

(PS: we kunnen eventueel ook nog een keer van rol omwisselen graag jullie mening)

(PS²: SNIPER44 zou jij dit hele verhaal erbij kunnen zetten incl de PS behalve deze PS zo is er meer duidelijkheid over de meeting alvast bedankt! :tu: )

Groet Kenny-Petrovic

(en ik wil een normale meeting organiseren voor aankomende zondag 12 juli hier valt ook over te praten wat het tijdstip word)

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Delen op andere websites

EDIT: de meeting is op Vrijdag 17 juni om laten we zeggen 18:00 uur andere tijd is mogenlijk en hier valt over te praten

SNIPER44 zou jij dit hele verhaal erbij kunnen zetten incl de PS behalve deze PS zo is er meer duidelijkheid over de meeting alvast bedankt!

en ik wil een normale meeting organiseren voor aankomende zondag 12 juli hier valt ook over te praten wat het tijdstip word

1. Ik zal het erbij zetten

2. andere meeting word ook genoteerd

Ik hoop dat het een succes word! :Y

Delen op andere websites

SNIPER44 zou jij dit hele verhaal erbij kunnen zetten incl de PS behalve deze PS zo is er meer duidelijkheid over de meeting alvast bedankt!

en ik wil een normale meeting organiseren voor aankomende zondag 12 juli hier valt ook over te praten wat het tijdstip word

1. Ik zal het erbij zetten

2. andere meeting word ook genoteerd

Ik hoop dat het een succes word! :Y

Je kan dit ook voor de Pc gebruiken

Delen op andere websites

orry dat ik hier zomaar kom storen, maar ik had een vraag. Ik speel al een tijd gta iv op de pc en ik was van plan om een film te maken. Ik heb 10 mensen nodig en we zijn nu met z'n 3en. Iedereen is welkom want het gaat niet om de skills maar ook gewoon om de fun. Je meot wel een beetje serieus kunnen doen en de film niet verpesten. Ik heb een topic gemaakt. Dank jullie voor jullie aandacht.

PS: als je je ergert aan mijn post dan stuur je maar ff een PB hier

Delen op andere websites

orry dat ik hier zomaar kom storen, maar ik had een vraag. Ik speel al een tijd gta iv op de pc en ik was van plan om een film te maken. Ik heb 10 mensen nodig en we zijn nu met z'n 3en. Iedereen is welkom want het gaat niet om de skills maar ook gewoon om de fun. Je meot wel een beetje serieus kunnen doen en de film niet verpesten. Ik heb een topic gemaakt. Dank jullie voor jullie aandacht.

Dit is dus niet de bedoeling hou dat voor je aub

Delen op andere websites

Ik wil meedoen met de 2 meetings, denk dat de 1ste fet gaat worden!

En de tijd is geweldig, je moet me namelijk niet storen na 20.00 op vrijdag (Comedy Central).

Delen op andere websites

En de tijd is geweldig, je moet me namelijk niet storen na 20.00 op vrijdag (Comedy Central).

rofl idd hetzelfde heb zelf liever ook de meetings tot 20.00 en wtf er staat niet eens een '':'' teken op mijn psp moet ik 3/4 keer op select rammen :S

oja goed dat we nu ook leden gaan weigeren omdat ze te weinig posts hebben :tu:

Delen op andere websites

Gelieve dit eerst te vragen aan mij/snowleopard of godfather!!

Delen op andere websites

rofl idd hetzelfde heb zelf liever ook de meetings tot 20.00 en wtf er staat niet eens een '':'' teken op mijn psp moet ik 3/4 keer op select rammen :S

oja goed dat we nu ook leden gaan weigeren omdat ze te weinig posts hebben :tu:

ja, en dan mis je, mot je overnieuw, das echt irritant. Je hebt ook maar 1 toets op mobiel (tenzij het een goede is zoals die van mij) voor de interpunctie (stuk of 10).

Delen op andere websites

ik wil volgende week wel meedoen maar ik kan denk ik niet precies om 18.00 uur dus misschien kunnen we daar ook wel wat mee doen, dat jullie zeg maar al beginnen en dan kunnen jullie het niet aan en dan roepen jullie mij op met nog een paar anderen ofzo???

maarja ik hoop dat jullie hier wat mee doen :tu:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...