Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 ik speel teveel ps3 games dan koop je gta IV voor de pc en dan zet sniper je wel even bij pc leden,en je vergeet lekker je ps3 Massa pc ontploffing ik hou het bij mijn trouwe ps3 hoezo massa pc ontploffing? ik snap hem ook niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 ^^ Misschien bedoelt hij door alle bugs en de alles die op de PC zitten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 ^^ Misschien bedoelt hij door alle bugs en de alles die op de PC zitten? ps3 is ook niet perfect hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 eeehhmmm....... ik sta in het lijstje voor de meeting van vandaag, maar ik kan me niet herinneren dat ik me op heb gegeven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 eeehhmmm....... ik sta in het lijstje voor de meeting van vandaag, maar ik kan me niet herinneren dat ik me op heb gegeven had je wel gedaan. kzal ook maar eens dat puntensysteem op gang trekken want het begint hier naar mijn mening een zooitje van onactiviteit te worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 B@ck Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 eeehhmmm....... ik sta in het lijstje voor de meeting van vandaag, maar ik kan me niet herinneren dat ik me op heb gegeven had je wel gedaan. kzal ook maar eens dat puntensysteem op gang trekken want het begint hier naar mijn mening een zooitje van onactiviteit te worden. ga skypen dan dan kunnen we bepalen hoeveel punten je nodig heb en zo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Voor de (Aanstaande PC Meeting) Ik kan pas vanaf Donderdag avond weer met meetings mee gaan doen, vanaf maandag ben ik alleen nog actief op het forum (In die/deze week moet ik dan de boeken afleveren, rapporten enz, ook kijken of ik overga ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Voor de (Aanstaande PC Meeting) Ik kan pas vanaf Donderdag avond weer met meetings mee gaan doen, vanaf maandag ben ik alleen nog actief op het forum (In die/deze week moet ik dan de boeken afleveren, rapporten enz, ook kijken of ik overga ) Dan zal de volgende meeting zonder mij of mevin worden want ik vertrek vrijdag op vakantie voor 2 weken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 ik en sniper hebben over die punten systeem gepraat en hij word direct ingevoert. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 belangrijke mededeling Puntensysteem Vanaf nu word er een puntensysteem ingezet in deze clan om de activiteit te bevorderen. Deze gaat als volgt: Om een rang hoger te gaan in de clan moet je een bepaald aantal punten behalen. Per rang omhoog word het puntenaantal verdubbeld. Om de volgende rangen te behalen heb je volgende punten nodig: rang 1: 10 pt rang 2: 20 pt rang 3: 40 pt rang 4: 80 pt rang 5: 160 pt rang 6: 320 pt Je kan punten verdienen door: aan meetings mee te doen: +7 pt/meeting langdurig lid: +10, deze gaat in vanaf 2 maand lidmaatschap en dan om de maand 10 pt erbij. Je kan punten verliezen door: niet aan 2 meetings per maand mee te doen (tenzij voor een goed reden): -12 pt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 gvd, kwam er bezoek binnen, ja, ik vier vandaag mijn verjaardag voor mijn familie zegt m'n moeder. Kan vandaag niet meedoen, gvd. Ik hoor alles op de dag dat er iets is. Heel misschien kan ik vanaaf wel maar denk van 90% niet, srry. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Weet iemand soms de ? trofeen bij killzone 2? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Edit: Kan wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Weet iemand soms de ? trofeen bij killzone 2? zoek dat op bij google zo heb ik ookde geheime archievments bij PGR 4 gekregen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts