SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 heeft er toevallig iemand hier bf vietnam?heb hem net ergens gevonden in mn huis in jou huis of in jou prullenbak in een laatje Heb het wel, maar geen zin om te gaan spelen, doe dan bf 1942. is die leuk? ik zag de demo in de playstation store staan maar ik heb hem nog niet gedownload jij bedoelt battlefield 1943 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 heeft er toevallig iemand hier bf vietnam?heb hem net ergens gevonden in mn huis in jou huis of in jou prullenbak in een laatje Heb het wel, maar geen zin om te gaan spelen, doe dan bf 1942. is die leuk? ik zag de demo in de playstation store staan maar ik heb hem nog niet gedownload jij bedoelt battlefield 1943 bf 1942 is ook een spel hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 heeft er toevallig iemand hier bf vietnam?heb hem net ergens gevonden in mn huis in jou huis of in jou prullenbak in een laatje Heb het wel, maar geen zin om te gaan spelen, doe dan bf 1942. is die leuk? ik zag de demo in de playstation store staan maar ik heb hem nog niet gedownload jij bedoelt battlefield 1943 bf 1942 is ook een spel hoor ja maar het nieuwste spel in de bf franchise is bf1943. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 dat zou ook heel goed kunnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 heeft er toevallig iemand hier bf vietnam?heb hem net ergens gevonden in mn huis in jou huis of in jou prullenbak in een laatje Heb het wel, maar geen zin om te gaan spelen, doe dan bf 1942. is die leuk? ik zag de demo in de playstation store staan maar ik heb hem nog niet gedownload jij bedoelt battlefield 1943 bf 1942 is ook een spel hoor ja maar het nieuwste spel in de bf franchise is bf1943. ja,nou en?1942 word ook nod door veel mensen gespeeld hoor.(denk ik ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Beste TCC'rs, Na een lange tijd nadenken enzo heb ik besloten om TCC TIJDELIJK te verlaten en wel om deze reden: Als er iets gezegt word door een lid ga er dan ook op in en discussieer hierover. Antwoord ook op dingen die de leden zeggen en maak een nette mooie ordening , Dit is dan weer zeer hard nodig in de vakantieperiode , Ik heb gezien dat Sniper ook het puntensysteem op gang heeft getrokken , op zich heeft het helemaal geen zin , want , De personen die nu een vakantiejob of dergelijke hebben , kunnen dus bijna niet online komen en spelen en praten in het forum. Ten tweede , Als er gezegd word dat men inactief is of even op reis is daar dan ook een lijstje van te maken . Ik weet dat er een paar onder ons zitten die een vaste job hebben , onder andere , ik . Daarom ben ik dus ook zo weinig actief. Ik ben momenteel ook veel bezig met huisje tuint boompje (kindje) maar dit kan nog wel even duren. Daarom meld ik me TIJDELIJK af bij TCC om al deze redenen. Als TCC pas uit deze conclusies ware doen trekt kom ik er terug in. Zoniet , zie je me dus nooit meer terug , aldoende hier, aldoende op GTAF , aldoende op de PS3. Ook het rangenschema trekt op geen **. Laat ik het simpel uitleggen , Degene die hier dus al zijn vanaf Gerbieboy , Die weten dat ze zowiezo een hoger rang horen te hebben , maar is dat wel zo? Veel events en dergelijke gaat gewoon voorbij aan de neus van , Zowel Sniper als Snow. Maar ook door het recruteren krijgen zowel nieuwere leden gewoon de kans om de 'Oud leden' Direct voorbij te steken. Als men aldoende gewoon een no-lifer is tegenover de werkenden. Daardoor worden ook de anderen (de werkenden) achteruit geschoven , Dit mag dus helemaal niet! Zij hebben namenlijk voor ideeén gezorgt , inspiratie gebracht en sfeer gebracht , zij hebben meegebouwd. Aldus de Nieuwelingen niet. Ook nog graag een laatste attentie voor de leiders: Zorg dat jeje leden bezighoud , geef elkaar taakjes, doe wat. En zit niet gewoon in 1 topicje maar wat te praten over bf en other **** up shit. Neem dit aub niet persoonlijk op . Aldus, Benjamin Van R, aka Stopbord. Ps: Verdere commentaar graag hier horen en niet achter mijn rug rondbazuinen. Bewerkt: 13 juli 2009 door Stopbord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ik snap wel wat je bedoelt maar ik ben geen no-lifer omdat ik aan zowat elke meeting probeer mee te doen en ook redelijk wat meetings origaniseer ik heb gewoon wat meet vrije tijd dan andere mensen en dan ben ik niet gelijk een no-lifer ik vind het TCC concept gewoon leuk en ik doe dus graag met een meeting mee maar met veel dingen die je zegt ben ik het wel eens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Kweet eigenlijk niet wat ik van de dingen hierboven moet zeggen Wel weet ik dat ik vanavond aan een meeting mee kan doen Eigenlijk precies dezelfde mening als Kenny-Petrovic Bewerkt: 13 juli 2009 door Mevin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 jammer,en ik ben ook geen no-liver want het is vakantie en iedereen is op vakantie in mijn buurt dus buiten is geen zak te doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ik snap wel wat je bedoelt maar ik ben geen no-lifer omdat ik aan zowat elke meeting probeer mee te doen en ook redelijk wat meetings origaniseerik heb gewoon wat meet vrije tijd dan andere mensen en dan ben ik niet gelijk een no-lifer ik vind het TCC concept gewoon leuk en ik doe dus graag met een meeting mee maar met veel dingen die je zegt ben ik het wel eens Bedankt om je mening te geven. Ik zei ook : neem het niet persoonlijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 jammer,en ik ben ook geen no-liver want het is vakantie en iedereen is op vakantie in mijn buurt dus buiten is geen zak te doen Ik zei ook dat ik me tijdelijk afmeldde , Alleen moet een leider dit echt waar eens grondig lezen! Ik kan nog wel zo een tekstje schrijven maar ik heb hier gewoon geen zin in! Graag ook wat meer commentaar verwacht, graag QUOTES. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 1.Ik heb gezien dat Sniper ook het puntensysteem op gang heeft getrokken , op zich heeft het helemaal geen zin , want , De personen die nu een vakantiejob of dergelijke hebben , kunnen dus bijna niet online komen en spelen en praten in het forum. 2. Ten tweede , Als er gezegd word dat men inactief is of even op reis is daar dan ook een lijstje van te maken . Ik weet dat er een paar onder ons zitten die een vaste job hebben , onder andere , ik . 3. Ook het rangenschema trekt op geen **. 4. Maar ook door het recruteren krijgen zowel nieuwere leden gewoon de kans om de 'Oud leden' Direct voorbij te steken. 5. Ook nog graag een laatste attentie voor de leiders: Zorg dat jeje leden bezighoud , geef elkaar taakjes, doe wat. En zit niet gewoon in 1 topicje maar wat te praten over bf en other **** up shit. 1. Het puntensysteem dient voor de activiteit te bevorderen in TCC Natuurlijk ben ik mij ervan bewust en zo ook snow, dat er mensen zijn die al een job hebben. Daarom dient het puntensysteem ook voor amusement. Zo kan je je zelf zien stijgen in rang naarmate je meetings doet ect. Als je al een job hebt dan veronderstel ik toch dat je oud en wijs genoeg bent om te weten dat de jongere generatie je sowieso gaat voorbij steken. En dat je daar geen comotie rond moet maken. Met activiteit bedoel ik ook gewoon dat je eens een dagje of 2 per week eens een postje plaatst in het clantalk topic. Want iedereen zit elke week toch wel achter zijn computer. Als je niet mee kan doen met meetings dan stuur je dat via pb of in het forum naar mij/snow en dan houden we hiermee rekening i.v.m. de regels. 2. Wij hebben toch al een lijstje van afwezigen/vakantie in het recruitment. Het kan zijn dat ik je verkeerd interpreteer. 3. Ik weet niet wat hier verkeerd aan is. We proberen leuke maar ook realistische rangnamen te geven, in de regels van de clan staat ook dat er altijd ideeën mogen komen. Het moet daarom niet altijd over een meeting gaan. 4. Het is natuurlijk te zien hoe actief elk lid is. Natuurlijk kunnen nu met het puntensysteem nieuwe leden de oudere al voorbij steken maar ik zit nog even te denken op een bonus voor de ouderen, i.v.m. het langdurig lid zijn. 5. Het spijtige is dat we maar max 2 topics mogen hebben. eentje om ons te promoten en te recruteren en de andere voor te praten. Met een subforum zal dit natuurlijk opgelost kunnen geraken maar daar mogen wij zelf niet achter vragen. En ik zou niet weten welke taakjes ik aan de leden zou moeten geven. Het leiden van een clan is uiteindelijk niet zo simpel, je moet altijd nieuwe ideeën geven, en dat is soms niet zo makkelijk. Zo zit er overal wel een nadeel achter, zo ook het puntensysteem. Daarom dat de leden altijd ideeën mogen geven om de boel wat op te frissen ect. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 @Nummero 5: Had gisteravond een programma gezien over het internet waarbij ze zeiden:"Stilstaan is Achteruitgaan", bedenk nieuwe dingen om leden te werven/zorgen dat ze blijven En dan om mensen bezig te houden hou bijvoorbeeld wedstrijdjes zoals het origineelste plaatje, het hoeft dan niet zon fantastisch plaatje via Photoshop te zijn (Niet iedereen kan dat) Maar wel bijv. door paint. als het bijv maar origineel blijft en je zou er ook iets bij moeten kunnen winnen (Waar ik nog niet snel zo op kan komen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 1.Ik heb gezien dat Sniper ook het puntensysteem op gang heeft getrokken , op zich heeft het helemaal geen zin , want , De personen die nu een vakantiejob of dergelijke hebben , kunnen dus bijna niet online komen en spelen en praten in het forum. 2. Ten tweede , Als er gezegd word dat men inactief is of even op reis is daar dan ook een lijstje van te maken . Ik weet dat er een paar onder ons zitten die een vaste job hebben , onder andere , ik . 3. Ook het rangenschema trekt op geen **. 4. Maar ook door het recruteren krijgen zowel nieuwere leden gewoon de kans om de 'Oud leden' Direct voorbij te steken. 5. Ook nog graag een laatste attentie voor de leiders: Zorg dat jeje leden bezighoud , geef elkaar taakjes, doe wat. En zit niet gewoon in 1 topicje maar wat te praten over bf en other **** up shit. 1. Het puntensysteem dient voor de activiteit te bevorderen in TCC Natuurlijk ben ik mij ervan bewust en zo ook snow, dat er mensen zijn die al een job hebben. Daarom dient het puntensysteem ook voor amusement. Zo kan je je zelf zien stijgen in rang naarmate je meetings doet ect. Als je al een job hebt dan veronderstel ik toch dat je oud en wijs genoeg bent om te weten dat de jongere generatie je sowieso gaat voorbij steken. En dat je daar geen comotie rond moet maken. Met activiteit bedoel ik ook gewoon dat je eens een dagje of 2 per week eens een postje plaatst in het clantalk topic. Want iedereen zit elke week toch wel achter zijn computer. Als je niet mee kan doen met meetings dan stuur je dat via pb of in het forum naar mij/snow en dan houden we hiermee rekening i.v.m. de regels. 2. Wij hebben toch al een lijstje van afwezigen/vakantie in het recruitment. Het kan zijn dat ik je verkeerd interpreteer. 3. Ik weet niet wat hier verkeerd aan is. We proberen leuke maar ook realistische rangnamen te geven, in de regels van de clan staat ook dat er altijd ideeën mogen komen. Het moet daarom niet altijd over een meeting gaan. 4. Het is natuurlijk te zien hoe actief elk lid is. Natuurlijk kunnen nu met het puntensysteem nieuwe leden de oudere al voorbij steken maar ik zit nog even te denken op een bonus voor de ouderen, i.v.m. het langdurig lid zijn. 5. Het spijtige is dat we maar max 2 topics mogen hebben. eentje om ons te promoten en te recruteren en de andere voor te praten. Met een subforum zal dit natuurlijk opgelost kunnen geraken maar daar mogen wij zelf niet achter vragen. En ik zou niet weten welke taakjes ik aan de leden zou moeten geven. Het leiden van een clan is uiteindelijk niet zo simpel, je moet altijd nieuwe ideeën geven, en dat is soms niet zo makkelijk. Zo zit er overal wel een nadeel achter, zo ook het puntensysteem. Daarom dat de leden altijd ideeën mogen geven om de boel wat op te frissen ect. 1. Het puntensysteem lijkt er voor mij gewoon meer op om te kijken welke leden hebben we hier nodig en welke zijn overbodig , Zoals Sommige onder ons idd maar 1x in de week hierop kunnen zitten. 2x posten per week is idd wel handig , Maar dan ook weer te weinig , dat betekent , 20 posts / week ofzo , hier zitten we dus niet echt op te wachten.En het voordeel van punten = 0. Dit wil ik hiermee nog eens duidelijk maken , je krijgt dan een slecht zicht op iemand etc. 2. Voorbeeld: SNIPER44 Vakantie Stopbord Tijdelijk geen lid Snowleopard Verhuizen (?) Soort van statuslijstje , snappie? 3.Het SCHEMA trekt op niks , de rangen wel. 4.Je hebt de oplossing zelf al gegeven. Bv oudleden krijgen 25+ per maand ofzo , nieuwelingen +10 enzo. (IS MAAR GEDACHT , vergeet niet dat deze dingen ook echt uitgewerkt moeten worden. 5.Tuurlijk mogen jullie hier niet naar vragen maar met taakjes bedoel ik een soort van: Politie _____ Sniper44 Verantwoordelijke op /DAG/ voor de vaat in de kazerne. Crimineel ________ Stopbord Wiet leverancier op /DAG/. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 @Nummero 5: Had gisteravond een programma gezien over het internet waarbij ze zeiden:"Stilstaan is Achteruitgaan", bedenk nieuwe dingen om leden te werven/zorgen dat ze blijven En dan om mensen bezig te houden hou bijvoorbeeld wedstrijdjes zoals het origineelste plaatje, het hoeft dan niet zon fantastisch plaatje via Photoshop te zijn (Niet iedereen kan dat) Maar wel bijv. door paint. als het bijv maar origineel blijft en je zou er ook iets bij moeten kunnen winnen (Waar ik nog niet snel zo op kan komen) Kijk myn post hierboven aub!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts