Mevin Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 @Nummero 5: Had gisteravond een programma gezien over het internet waarbij ze zeiden:"Stilstaan is Achteruitgaan", bedenk nieuwe dingen om leden te werven/zorgen dat ze blijven En dan om mensen bezig te houden hou bijvoorbeeld wedstrijdjes zoals het origineelste plaatje, het hoeft dan niet zon fantastisch plaatje via Photoshop te zijn (Niet iedereen kan dat) Maar wel bijv. door paint. als het bijv maar origineel blijft en je zou er ook iets bij moeten kunnen winnen (Waar ik nog niet snel zo op kan komen) Kijk mijn post hierboven A.U.B.!! Ah, bedoel je het zo, dat kan ook... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 @Nummero 5: Had gisteravond een programma gezien over het internet waarbij ze zeiden:"Stilstaan is Achteruitgaan", bedenk nieuwe dingen om leden te werven/zorgen dat ze blijven En dan om mensen bezig te houden hou bijvoorbeeld wedstrijdjes zoals het origineelste plaatje, het hoeft dan niet zon fantastisch plaatje via Photoshop te zijn (Niet iedereen kan dat) Maar wel bijv. door paint. als het bijv maar origineel blijft en je zou er ook iets bij moeten kunnen winnen (Waar ik nog niet snel zo op kan komen) Ook dat programma gezien? Je bent laat naar bed gegaan gister, foei! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 xD Wou na het festival nog wat TV Kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 xD Wou na het festival nog wat TV Kijken welk festival? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 vind het best jammer dat niemand op stopbord zijn reactie reageert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 vind het best jammer dat niemand op stopbord zijn reactie reageert wat moet ik er van zeggen dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) xD Wou na het festival nog wat TV Kijken welk festival? Bospop @Kenny, Heb ik al gedaan (Ik wil niet zeggen dat ik er dan vanaf ben) Maar ik ben het met jouw eens, Hij heeft over sommige dingen wel gelijk (Quote krijg je nog ) Maar ook door het recruteren krijgen zowel nieuwere leden gewoon de kans om de 'Oud leden' Direct voorbij te steken. Als men aldoende gewoon een no-lifer is tegenover de werkenden.Daardoor worden ook de anderen (de werkenden) achteruit geschoven , Dit mag dus helemaal niet! Zij hebben namenlijk voor ideeén gezorgt , inspiratie gebracht en sfeer gebracht , zij hebben meegebouwd. Aldus de Nieuwelingen niet. Ook nog graag een laatste attentie voor de leiders: Zorg dat jeje leden bezighoud , geef elkaar taakjes, doe wat. En zit niet gewoon in 1 topicje maar wat te praten over bf en other **** up shit.Neem dit aub niet persoonlijk op . Totally Right Bewerkt: 13 juli 2009 door Mevin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ff totaal iets anders................ ik wil een meeting plannen voor aankomende woensdag vanaf half 7. en ik weet ook al een onderwerp of zaak of zoiets : zoals jullie misschien hebben gehoord op hart van Nederland, dat er 3 auto's zijn gejat bij een autodealer met niet al te goedkope autootjes en 1 is er nu nog op de vlucht, dus ik wil dan ook zoiets naspelen........ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ff totaal iets anders................ik wil een meeting plannen voor aankomende woensdag vanaf half 7. en ik weet ook al een onderwerp of zaak of zoiets : zoals jullie misschien hebben gehoord op hart van Nederland, dat er 3 auto's zijn gejat bij een autodealer met niet al te goedkope autootjes en 1 is er nu nog op de vlucht, dus ik wil dan ook zoiets naspelen........ Graag mening horen , ook van jou en anderen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 eeehhmmm ja zou wel willen maar ik ben niet zo handig met quetes in 1 bericht plaatsen ff hulp nodig van iemand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 eeehhmmm ja zou wel willen maar ik ben niet zo handig met quetes in 1 bericht plaatsen ff hulp nodig van iemand Post dan doubles of tripls, maakt toch ni uiit , postcount telt niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ok ik dacht jij bent 'het' stopbord dus dan krijg ik op mijn flikker maar ter zake: ik ben het over alles wel eens, 'maar' er is 1 ding waar ik wel een opmerking over heb en dat is over de evenementen organiseren. als ik het goed begrijp wil je dus dat de evenementen door de leiders word georganiseerd? dat zou op zich wel kunnen, maar dan moeten de leiders ook wel wat organiseren nu is het dan even dat snowleopard er ff niet is maar dan zal een andere leider dat over moeten nemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ff totaal iets anders................ik wil een meeting plannen voor aankomende woensdag vanaf half 7. en ik weet ook al een onderwerp of zaak of zoiets : zoals jullie misschien hebben gehoord op hart van Nederland, dat er 3 auto's zijn gejat bij een autodealer met niet al te goedkope autootjes en 1 is er nu nog op de vlucht, dus ik wil dan ook zoiets naspelen........ i'm in! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ik vond het gisteren ook al zo gek........... waarom gaat er een surveillance wagen uit een klein kut dorpje met gillende sirenes naar een stad dat was dat dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 ok ik dacht jij bent 'het' stopbord dus dan krijg ik op mijn flikker maar ter zake: ik ben het over alles wel eens, 'maar' er is 1 ding waar ik wel een opmerking over heb en dat is over de evenementen organiseren. als ik het goed begrijp wil je dus dat de evenementen door de leiders word georganiseerd? dat zou op zich wel kunnen, maar dan moeten de leiders ook wel wat organiseren nu is het dan even dat snowleopard er ff niet is maar dan zal een andere leider dat over moeten nemen. Waarom moeten de leiders alleen iets organiseren? Ik zie daar niet echt een voordeel van in. Is het mss zo erg ofzo dat de normale leden ook meetings kunnen plannen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts