Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

ok ik dacht jij bent 'het' stopbord dus dan krijg ik op mijn flikker :puh:

maar ter zake:

ik ben het over alles wel eens, 'maar' er is 1 ding waar ik wel een opmerking over heb en dat is over de evenementen organiseren.

als ik het goed begrijp wil je dus dat de evenementen door de leiders word georganiseerd?

dat zou op zich wel kunnen, maar dan moeten de leiders ook wel wat organiseren :Y

nu is het dan even dat snowleopard er ff niet is maar dan zal een andere leider dat over moeten nemen.

Nee Dat bedoel ik niet :D

Bewerkt: door Stopbord
Delen op andere websites

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo leden,

Hier weer een berichtje van mij, het Internet kan lang duren, de kabel loopt naar de meterkast, maar we weten niet of we het ook in de straat hebben lopen. Ik hoop dat het erg goed gaat met de clan..

Jullie horen nog van me.

Royboow aka Snowleopard

Delen op andere websites

Beste TCC'rs,

Na een lange tijd nadenken enzo heb ik besloten om TCC TIJDELIJK te verlaten en wel om deze reden:

Als er iets gezegt word door een lid ga er dan ook op in en discussieer hierover. Antwoord ook op dingen die de leden zeggen en maak een nette mooie ordening , Dit is dan weer zeer hard nodig in de vakantieperiode , Ik heb gezien dat Sniper ook het puntensysteem op gang heeft getrokken , op zich heeft het helemaal geen zin , want , De personen die nu een vakantiejob of dergelijke hebben , kunnen dus bijna niet online komen en spelen en praten in het forum. Ten tweede , Als er gezegd word dat men inactief is of even op reis is daar dan ook een lijstje van te maken . Ik weet dat er een paar onder ons zitten die een vaste job hebben , onder andere , ik . Daarom ben ik dus ook zo weinig actief.

Ik ben momenteel ook veel bezig met huisje tuint boompje (kindje) maar dit kan nog wel even duren.

Daarom meld ik me TIJDELIJK af bij TCC om al deze redenen. Als TCC pas uit deze conclusies ware doen trekt kom ik er terug in. Zoniet , zie je me dus nooit meer terug , aldoende hier, aldoende op GTAF , aldoende op de PS3.

Ook het rangenschema trekt op geen **.

Laat ik het simpel uitleggen , Degene die hier dus al zijn vanaf Gerbieboy , Die weten dat ze zowiezo een hoger rang horen te hebben , maar is dat wel zo? Veel events en dergelijke gaat gewoon voorbij aan de neus van , Zowel Sniper als Snow.

Maar ook door het recruteren krijgen zowel nieuwere leden gewoon de kans om de 'Oud leden' Direct voorbij te steken.

Als men aldoende gewoon een no-lifer is tegenover de werkenden.

Daardoor worden ook de anderen (de werkenden) achteruit geschoven , Dit mag dus helemaal niet! Zij hebben namenlijk voor ideeén gezorgt , inspiratie gebracht en sfeer gebracht , zij hebben meegebouwd. Aldus de Nieuwelingen niet.

Ook nog graag een laatste attentie voor de leiders: Zorg dat jeje leden bezighoud , geef elkaar taakjes, doe wat. En zit niet gewoon in 1 topicje maar wat te praten over bf en other **** up shit.

Neem dit aub niet persoonlijk op .

Aldus, Benjamin Van R, aka Stopbord.

Ps: Verdere commentaar graag hier horen en niet achter mijn rug rondbazuinen.

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog geen Internet, sorry!

Delen op andere websites

Hierbij wil ik ff vermelden dat ik vanaf vrijdag (17/07/09) vertrek op vakantie voor 2 weken.

Ik zal ongeveer rond 2 augustus terug thuis zijn.

Godfather zal dan mijn plaats overnemen als leider, zodat snow er niet alleen voor staat als hij terug komt.

Delen op andere websites

Hierbij wil ik ff vermelden dat ik vanaf vrijdag (17/07/09) vertrek op vakantie voor 2 weken.

Ik zal ongeveer rond 2 augustus terug thuis zijn.

Godfather zal dan mijn plaats overnemen als leider, zodat snow er niet alleen voor staat als hij terug komt.

is goed,fijne vakantie :cya:

Delen op andere websites

Hierbij verlaat ik dus officieel TCC omdat er gewoon niet naar de mening van een lid gekeken word.

Punt uit.

Jij je zin.

Er hebben er al gereageerd op je post toen, sommigen weten niet hoe ze moeten reageren.

En een beetje geduld mag ook wel, het is precies snow zijn schuld ... maarja

Het ga je goed.

Delen op andere websites

Fijne Vakantie :)

Ik ga op vakantie vanaf 27/7/09 T/M 18/7/09, Verwacht dan niet dat ik precies de volgende dag aan een meeting mee kan doen :}

jij ook fijne vakantie :cya:

Delen op andere websites

Hierbij krijgen ook de 'oud'-leden van de clan een eenmalige puntenbonus voor het langdurig lid zijn.

Deze leden zijn:

Mevin

GunsNroses61

gtafreak321

GTA4gamer

weaponmr

GTAbram

cj101

Delen op andere websites

Hierbij krijgen ook de 'oud'-leden van de clan een eenmalige puntenbonus voor het langdurig lid zijn.

Deze leden zijn:

Mevin

GunsNroses61

gtafreak321

GTA4gamer

weaponmr

GTAbram

cj101

deze puntenbonus is 50 punten

Delen op andere websites

Deze leden zijn:

Mevin

GunsNroses61

gtafreak321

GTA4gamer

weaponmr

GTAbram

cj101

poehe!!! :puh: ( sesamstraat XD )

maar van GTAbram hoor ik eigenlijk ook niks meer, hij zou toch een internet kabel aanschaffen in de vakantie???

EDIT: en denk eraan morgenavond om half 7 een meeting!!!

Bewerkt: door gtafreak321
Delen op andere websites

Deze leden zijn:

Mevin

GunsNroses61

gtafreak321

GTA4gamer

weaponmr

GTAbram

cj101

poehe!!! :puh: ( sesamstraat XD )

maar van GTAbram hoor ik eigenlijk ook niks meer, hij zou toch een internet kabel aanschaffen in de vakantie???

in de zomer zei hij.heb er ook niks meer van gehoord

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...