Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Ja jongens, sorry dat ik niets liet horen. Maar ik zou het meteen melden als ik internetverbinding op mijn PS3 had. En die heb ik nog steeds niet, ivb met school, en mijn ouders. School is nu wel klaar, dus ik moet er nog eens over praten met mijn ouders. En ik kon wel wat van me laten horen, maarja, wat moet je in dit topic zeggen als je op dat moment toch geen bijeenkomsten kan bijstaan? Nogmaals, ik laat meteen horen als ik een internetkabel heb. Mvg, Gta Bram. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Hierbij verlaat ik dus officieel TCC omdat er gewoon niet naar de mening van een lid gekeken word.Punt uit. Jij je zin. Er hebben er al gereageerd op je post toen, sommigen weten niet hoe ze moeten reageren. En een beetje geduld mag ook wel, het is precies snow zijn schuld ... maarja Het ga je goed. Waaw? Heb ik dat gezegd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Hierbij verlaat ik dus officieel TCC omdat er gewoon niet naar de mening van een lid gekeken word.Punt uit. Jij je zin. Er hebben er al gereageerd op je post toen, sommigen weten niet hoe ze moeten reageren. En een beetje geduld mag ook wel, het is precies snow zijn schuld ... maarja Het ga je goed. Waaw? Heb ik dat gezegd? Ben het met veel (99%) van de dingen die je zegt eens. Ik mag dan misschien een nieuw lid zijn, maar ook ik voel weinig organisatie (als je het zo schrijft?) Zoals laatst op de meeting bijvoorbeeld, ik heb het dan wel naar me zin gehad (waren leuke leden waar ik mee speelde) maar met 3 man kun je natuurlijk weinig beginnen. Erg jammer naar mijn mening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Ben het met veel (99%) van de dingen die je zegt eens.Ik mag dan misschien een nieuw lid zijn, maar ook ik voel weinig organisatie (als je het zo schrijft?) Zoals laatst op de meeting bijvoorbeeld, ik heb het dan wel naar me zin gehad (waren leuke leden waar ik mee speelde) maar met 3 man kun je natuurlijk weinig beginnen. Erg jammer naar mijn mening. De leiding probeert zo veel mogelijk om de leden actief te laten zijn. Wij kunnen moeilijk zeggen dat men op een meeting MOET zijn. Dat gaat gewoonweg niet. Sommigen hebben een job, anderen kunnen maar op bepaalde uren op de pc zijn ect ... Het is jammer maar we doen er alles aan om de activiteit te bevorderen. SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) De leiding kan idd niet veel doen aan de activiteit doen van de clanleden, dat puntensysteem is al een goede stap om het activiteit te onderhouden. En als ik het nog niet gezegd heb, ik kan morgen meedoen aan de meeting. He! M'n horloge loopt 1 dag achter, ff recht zetten. Edit: bedankt voor de 50 punten. Bewerkt: 14 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 @@ gtafreak fly the coop trophy is onmogelijk :S ik word bij Bomb Tha Base II steeds uit de game gezet zodra we in de buurt komen van de boot egt heel irritant Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) mag ik iedereen er nog een keer aan herinneren....... morgenavond om half 7 PS3 meeting.......... the more the merrier!!! Bewerkt: 14 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Vrijdag is mijn meeting en daar heeft zich pas 1 iemand voor aangemeld. vind dit spijtig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Vrijdag is mijn meeting en daar heeft zich pas 1 iemand voor aangemeld.vind dit spijtig das balen ja, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik kan komen dus zet me nog maar niet op dat lijstje, want misschien moet ik dan werken dus edit: voor morgen zijn er tot nu toe ook nog maar 2 dus dat gaat ook nog niet erg hard. Bewerkt: 14 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Vrijdag is mijn meeting en daar heeft zich pas 1 iemand voor aangemeld.vind dit spijtig das balen ja, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik kan komen dus zet me nog maar niet op dat lijstje, want misschien moet ik dan werken dus edit: voor morgen zijn er tot nu toe ook nog maar 2 dus dat gaat ook nog niet erg hard. idd, er moeten echt veel meer mensen komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) ik doe mee hehe EDIT: @GODZILLA in deze weken heb ik ook guitar hero greatest hits dus dan kunnen we die samen doen en tot dan wil ik jullie vermaken met dit plaatje Veel plezier ermee:D veel mensen in dit clantopic hebben de goede keuze Bewerkt: 14 juli 2009 door Kenny-Petrovic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) ik doe mee hehe EDIT: Veel plezier ermee:D veel mensen in dit clantopic hebben de goede keuze lol, alsnog konden ze beter voor de ps3 megan fox nemen. xD Trouwens, heeft iemand Transformers Revenge of the Fallen gezien? Fcking fette film. EDIT: Sniper, een vriend van mij heeft vandaag BF2 gekocht en ik ga proberen hem in de clan te krijgen. Eerst moet hij wel ff patch 1.41 downloaden. Ik denk dat het wel gaat lukken. Bewerkt: 14 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 ik doe mee hehe EDIT: Veel plezier ermee:D veel mensen in dit clantopic hebben de goede keuze lol, alsnog konden ze beter voor de ps3 megan fox nemen. xD Trouwens, heeft iemand Transformers Revenge of the Fallen gezien? Fcking fette film. EDIT: Sniper, een vriend van mij heeft vandaag BF2 gekocht en ik ga proberen hem in de clan te krijgen. Eerst moet hij wel ff patch 1.41 downloaden. Ik denk dat het wel gaat lukken. oke maar de clan kan helaas nog geen matches doen en keny-petrovic,jij krijgt een waarschuwing hier omdat de xbox 360 gewoon beter is dan ps3.dus dit soort domme gedrag wil ik dan ook niet meer horen in dit topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 EDIT: Sniper, een vriend van mij heeft vandaag BF2 gekocht en ik ga proberen hem in de clan te krijgen. Eerst moet hij wel ff patch 1.41 downloaden. Ik denk dat het wel gaat lukken. oke maar de clan kan helaas nog geen matches doen en keny-petrovic,jij krijgt een waarschuwing hier omdat de xbox 360 gewoon beter is dan ps3.dus dit soort domme gedrag wil ik dan ook niet meer horen in dit topic. @weaponmr: zoals godfather al zei, zullen er niet echt clanmatches komen omdat we over een officiële server moeten beschikken. Ik blijf zoeken maar de kans is miniem. @godfather: zal sebiet jouw eens een waarschuwing geven + je leiderschap wegdoen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Nog meetings deze week anders wil ik er wel een organiseren!? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts