SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Nog meetings deze week anders wil ik er wel een organiseren!? Mocht je bij het recruitment topic kijken dan zie je dat er vandaag zelfs al een meeting is! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) zoiezo meedoen, dan zijn we met z'n vieren en 2 cops en 2 crims Bewerkt: 15 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Echt he , hatelijke clan. Ik leave en ik hoor geen 1 gedagje . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Echt he , hatelijke clan. Ik leave en ik hoor geen 1 gedagje . omdat je dat soort dingen zegt van deze clan is hatelijk en alles is slecht geregeld enzo. verwacht van mij geen gedag dan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ja ik kom vandaag wel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Hatelijk omdat jullie het niet zeggen. En ik zei vat het niet persoonlijk op ,doe dat dan ook niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Hatelijk omdat jullie het niet zeggen.En ik zei vat het niet persoonlijk op ,doe dat dan ook niet. als je het zo belangrijk vindt dan,doei succes verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Hatelijk omdat jullie het niet zeggen.En ik zei vat het niet persoonlijk op ,doe dat dan ook niet. als je het zo belangrijk vindt dan,doei succes verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Graag wil ik iedereen nog een bedanken voor de mooie tijden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 oke maar de clan kan helaas nog geen matches doen en keny-petrovic,jij krijgt een waarschuwing hier omdat de xbox 360 gewoon beter is dan ps3.dus dit soort domme gedrag wil ik dan ook niet meer horen in dit topic. WTF kerel wat een ******* ga weg met je waarschuwing geef me er dan nog maar een of kick me gelijk uit de clan man Nog meetings deze week anders wil ik er wel een organiseren!? Vanavond een van Godzilla om half 7 vrijdag een van mij om 6 uur maar er zit een thema aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) oke maar de clan kan helaas nog geen matches doen en keny-petrovic,jij krijgt een waarschuwing hier omdat de xbox 360 gewoon beter is dan ps3.dus dit soort domme gedrag wil ik dan ook niet meer horen in dit topic. WTF kerel wat een ******* ga weg met je waarschuwing geef me er dan nog maar een of kick me gelijk uit de clan man Nog meetings deze week anders wil ik er wel een organiseren!? Vanavond een van Godzilla om half 7 vrijdag een van mij om 6 uur maar er zit een thema aan dude,serieus denk je echt dat ik daar een waarschuwing voor ga geven?het was niet serieus bedoeld man edit@was smiley vergeten dus kwam serieus over,sorry :$ Bewerkt: 15 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Graag wil ik iedereen nog een bedanken voor de mooie tijden. Doei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Graag wil ik iedereen nog een bedanken voor de mooie tijden. Doei Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Graag wil ik iedereen nog een bedanken voor de mooie tijden. Doei doei ik zal je missen. @Kenny, whaa!! Lol dat je dacht dat sniper het echt meende. Bewerkt: 15 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Graag wil ik iedereen nog een bedanken voor de mooie tijden. Doei doei ik zal je missen. @Kenny, whaa!! Lol dat je dacht dat sniper het echt meende. ik zei dat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts