SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Kenny-Petrovic: Gelieve wat beleefder te reageren a.u.b. ! Stopbord: Voor jouw hetzelfde. Hugotje112 is een vriend van de clan dus deze mag hier ook nog posten. Omdat jij nu geen lid meer bent zal ik moeten vragen aan jouw ook de regels te respecteren en hier vervolgens niet meer te posten tenzij je nog enige relaties met de clan wilt. Dank bij voorbaat. Bewerkt: 15 juli 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Zozo. Jullie zijn flink hard bezig hiero Laten we er nu over op houden, en verder gaan. Anders wordt het wel erg ongezellig Iemand nog iets leuks beleefd de laatste paar dagen? Edit: Oja, tevens wil ik melden dat ik op vakantie ben van komende vrijdag (17 Juli) t/m 1 augustus Ik geloof dat ik daar wel op internet kan, maar ik kan dus even geen GTA IV doen.. Bewerkt: 15 juli 2009 door Cmon1994 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Oja, tevens wil ik melden dat ik op vakantie ben van komende vrijdag (17 Juli) t/m 1 augustus Ik geloof dat ik daar wel op internet kan, maar ik kan dus even geen GTA IV doen.. ok, lol net dezlfde periode dat ik weg ben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Oja, tevens wil ik melden dat ik op vakantie ben van komende vrijdag (17 Juli) t/m 1 augustus Ik geloof dat ik daar wel op internet kan, maar ik kan dus even geen GTA IV doen.. ok, lol net dezlfde periode dat ik weg ben gezellig,misschien zien jullie elkaar nog.(ik weet niet waar jullie naartoe gaan maargoed) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ah, dan weet ik een leuk spelletje Naar welk vakantieland ga je? Of blijf je gewoon lekker in Nederland Ik doe een 'Tour De IJsland' 3 weken rondom IJsland Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ik ergens in het zuid-midden van frankrijk. In een chalet domein Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ah, dan weet ik een leuk spelletje Naar welk vakantieland ga je? Of blijf je gewoon lekker in Nederland Ik doe een 'Tour De IJsland' 3 weken rondom IJsland ik ga helemaal niet weg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ah, dan weet ik een leuk spelletje Naar welk vakantieland ga je? Of blijf je gewoon lekker in Nederland Ik doe een 'Tour De IJsland' 3 weken rondom IJsland ik ga helemaal niet weg Ai, das balen. Gewoon lekker GTA IV 100% Doen en 1000 G Halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ah, dan weet ik een leuk spelletje Naar welk vakantieland ga je? Of blijf je gewoon lekker in Nederland Ik doe een 'Tour De IJsland' 3 weken rondom IJsland ik ga helemaal niet weg Ai, das balen. Gewoon lekker GTA IV 100% Doen en 1000 G Halen geen zin om 100% te halen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Ah, dan weet ik een leuk spelletje Naar welk vakantieland ga je? Of blijf je gewoon lekker in Nederland Ik doe een 'Tour De IJsland' 3 weken rondom IJsland ik ga helemaal niet weg Ik ook niet, m'n vader heeft 2 banen en als hij vakantie heeft moet hij voor het andere bedrijf een cursus geven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) de meeting was weer niet zo'n succes dit keer niet door te weinig opkomst maar op 1 of andere manier kon lolnet niet met elite in 1 game, heel raar ik heb nog een vraag......... hoe kan ik SWAT joinen??? ik wil weer eens wat anders Bewerkt: 15 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 de meeting was weer niet zo'n succes dit keer niet door te weinig opkomst maar op 1 of andere manier kon lolnet niet met elite in 1 game, heel raar Ik kon bij niemand in de game, er stond steeds dat de game session niet meer bestond, ik van die game gekickt was of ik zat in de game en een paar seconden later stond er dat de connectie met 1 of meerdere leden was verbroken. (Ook als Lolnet er niet bij was). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 de meeting was weer niet zo'n succes dit keer niet door te weinig opkomst maar op 1 of andere manier kon lolnet niet met elite in 1 game, heel raar Ik kon bij niemand in de game, er stond steeds dat de game session niet meer bestond, ik van die game gekickt was of ik zat in de game en een paar seconden later stond er dat de connectie met 1 of meerdere leden was verbroken. (Ook als Lolnet er niet bij was). speel je eigenlijk met kabel of draadloos??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 de meeting was weer niet zo'n succes dit keer niet door te weinig opkomst maar op 1 of andere manier kon lolnet niet met elite in 1 game, heel raar Ik kon bij niemand in de game, er stond steeds dat de game session niet meer bestond, ik van die game gekickt was of ik zat in de game en een paar seconden later stond er dat de connectie met 1 of meerdere leden was verbroken. (Ook als Lolnet er niet bij was). speel je eigenlijk met kabel of draadloos??? draadloos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 ik heb nog een vraag......... hoe kan ik SWAT joinen???ik wil weer eens wat anders Het is nu gewoon een rank geworden. Dus meetings doen en punten rapen is de boodschap. Als je swat wilt dan kan je dat zelf beslissen in je meeting. wil iemand ook zeggen wie er uiteindelijk allemaal mee deed? => puntentelling. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts