gtafreak321 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) ik heb nog een vraag......... hoe kan ik SWAT joinen???ik wil weer eens wat anders Het is nu gewoon een rank geworden. Dus meetings doen en punten rapen is de boodschap. Als je swat wilt dan kan je dat zelf beslissen in je meeting. wil iemand ook zeggen wie er uiteindelijk allemaal mee deed? => puntentelling. eehh dat waren de volgende: - ik - weaponmr - cj101 - kenny-petrovic - .exorcist dat was het toch ??? srry heb geen school meer dus kortetermijngeheugen is slecht ( het lange trouwens ook XD ) Bewerkt: 15 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2009 Hallo, Zouden we misschien donderdag (vandaag alweer xD) een meeting doen als een soort 'afscheids meeting' voor iedereen weer op vakantie gaat, ja ik weet het ik kom er laat mee Maar misschien een idee? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Kenny-Petrovic: Gelieve wat beleefder te reageren a.u.b. ! Stopbord: Voor jouw hetzelfde. Hugotje112 is een vriend van de clan dus deze mag hier ook nog posten. Omdat jij nu geen lid meer bent zal ik moeten vragen aan jouw ook de regels te respecteren en hier vervolgens niet meer te posten tenzij je nog enige relaties met de clan wilt. Dank bij voorbaat. Ik wil vriend worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Kenny-Petrovic: Gelieve wat beleefder te reageren a.u.b. ! Stopbord: Voor jouw hetzelfde. Hugotje112 is een vriend van de clan dus deze mag hier ook nog posten. Omdat jij nu geen lid meer bent zal ik moeten vragen aan jouw ook de regels te respecteren en hier vervolgens niet meer te posten tenzij je nog enige relaties met de clan wilt. Dank bij voorbaat. Ik wil vriend worden. Ik heb er geen bezwaar tegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Hallo,Zouden we misschien donderdag (vandaag alweer xD) een meeting doen als een soort 'afscheids meeting' voor iedereen weer op vakantie gaat, ja ik weet het ik kom er laat mee Maar misschien een idee? Is goed voor me. @stopbord: Vind ik goed, wil je persoonlijk vriend worden of een 'clan tot clan vriendschap'? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Hallo,Zouden we misschien donderdag (vandaag alweer xD) een meeting doen als een soort 'afscheids meeting' voor iedereen weer op vakantie gaat, ja ik weet het ik kom er laat mee Maar misschien een idee? Ik hoop op de PC? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Hallo,Zouden we misschien donderdag (vandaag alweer xD) een meeting doen als een soort 'afscheids meeting' voor iedereen weer op vakantie gaat, ja ik weet het ik kom er laat mee Maar misschien een idee? Ik hoop op de PC? Ja hoor ----- Ik heb de puntentelling in het recruitment dan ook aangepast. cj101 en Exorcist hebben daardoor een promotie gekregen naar een volgende rang! ----- Als er mensen een meeting organiseren gelieve dan achteraf altijd te melden in het talk topic of in een pb naar mij wie er allemaal heeft mee gedaan. Omdat ik nu voor 2 weken op reis ben, moet je het per pb naar mij sturen en dan zal ik de punten dus als ik terug thuis ben aanpassen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, maar hoe laat de meeting dan? Iets rond 19.30? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, maar hoe laat de meeting dan? Iets rond 19.30? Hmm, ik vrees dat ik dan niet mag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, maar hoe laat de meeting dan? Iets rond 19.30? Hmm, ik vrees dat ik dan niet mag Wanneer mag jij dan wel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, maar hoe laat de meeting dan? Iets rond 19.30? Hmm, ik vrees dat ik dan niet mag Wanneer mag jij dan wel? damn, moet vanavond nog weg met men moeder en ga dan ook nog eten bij men oma, dus ik weet spijtig genoeg niet wanneer ik dan terug op de pc kan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Dan misschien om 16:30? Maar ik moet vandaag wel om 3 uur mijn raport ophalen (Spannend ) Maar denk wel dat ik er in ieder geval al eerder op ben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Nou, ik kan de hele middag, Dus ik denk om 16:30 ookwel Dan kan ik er 1 á 1½ uur bij zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 Ok, Sniper kan je ook, en godfather? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2009 is goed alleen nog godfather hebben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts