Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 @SNIPER44 ik wil nog even terugkomen op de promovering van Gta Bram hij is dan wel in onze clan maar hij joint nooit een meeting ofzo hij heeft dan geen internetkabel dat weten we wel maar hij is zelfs niet actief op dit forum hij post 3x in de maand een berichtje sorry nog geen internetkabel ik vind dat hij de promotie niet verdient want zo kan ik ook lid zijn en snel omhoog gaan door niks te doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 goeiemorgen allemaal.lekker geslapen ? Yep Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 @SNIPER44ik wil nog even terugkomen op de promovering van Gta Bram hij is dan wel in onze clan maar hij joint nooit een meeting ofzo hij heeft dan geen internetkabel dat weten we wel maar hij is zelfs niet actief op dit forum hij post 3x in de maand een berichtje sorry nog geen internetkabel ik vind dat hij de promotie niet verdient want zo kan ik ook lid zijn en snel omhoog gaan door niks te doen ID daar ben ik het wel mee eens..... wou ik vandaag naar enschede........ bus gemist maar ik ga nu weer aju! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 @SNIPER44ik wil nog even terugkomen op de promovering van Gta Bram hij is dan wel in onze clan maar hij joint nooit een meeting ofzo hij heeft dan geen internetkabel dat weten we wel maar hij is zelfs niet actief op dit forum hij post 3x in de maand een berichtje sorry nog geen internetkabel ik vind dat hij de promotie niet verdient want zo kan ik ook lid zijn en snel omhoog gaan door niks te doen True , maar hij heeft ook geen internetkabel Lolz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Wat Kenny zij is ook wel waar..., Maar daar moeten de leiders over beslissen ^^ Bewerkt: 17 juli 2009 door Mevin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 @SNIPER44ik wil nog even terugkomen op de promovering van Gta Bram hij is dan wel in onze clan maar hij joint nooit een meeting ofzo hij heeft dan geen internetkabel dat weten we wel maar hij is zelfs niet actief op dit forum hij post 3x in de maand een berichtje sorry nog geen internetkabel ik vind dat hij de promotie niet verdient want zo kan ik ook lid zijn en snel omhoog gaan door niks te doen Ik had gewoon een automatische bonus gegeven aan de oud-leden. Ik ga mij er vandaag niet meer in verdiepen want vanavond vertrek ik op vakantie. Dus die jongen heeft zeker nog 2 weken de tijd, daarnaa, zal ik wel zien wat er allemaal gebeurt is ect. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Cmon, waarom zeg je eigenlijk nooit wat tijdens een meeting? Nou kijk, dat kan ik niet Is geblokkeerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Cmon en Sniper zijn ook lekker op vakantie En wat Kenny zij is ook wel waar..., Maar daar moeten de leiders over beslissen ^^ Ik zie jullie over 2 weken Of over 1 week. Je kan daar namelijk op internet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Cmon en Sniper zijn ook lekker op vakantie En wat Kenny zij is ook wel waar..., Maar daar moeten de leiders over beslissen ^^ Ik zie jullie over 2 weken Of over 1 week. Je kan daar namelijk op internet.. Ik hoop dat ik daar op internet kan met men psp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Cmon, waarom zeg je eigenlijk nooit wat tijdens een meeting? Nou kijk, dat kan ik niet Is geblokkeerd geblokkeerd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 alvast allemaal een fijne vakantie!!! anders moet ik daar elke keer weer een bericht voor typen sniper: welke games heb je op je PSP ??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik heb het gevoel dat SNIPER het hier al eens gepost heeft... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Mooh , PSP heeft ook internet in buitenland maar als je teleslet hebt ubertraag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Mooh , PSP heeft ook internet in buitenland maar als je teleslet hebt ubertraag. Ik heb de teleslet mijn psp: Pro Cycling manager 2009 Rainbow six Vegas Tekken Dark Ressurection The godfather GTA Liberty City Stories Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Welke spellen heb jij dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts