Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

Binnenkort zal ik ook te vinden zijn in het pc gedeelte van de clan en doe ik daar ook mee met de meetings!

een vriend van mij heeft voor €1500 zijn hele pc zelf samengesteld en ingebouwd en hij kan gta prima op high draaien

ik ga dus hetzelfde doen en ziwoso ook weer gta IV kopen voor op de pc en ook meedoen met pc clanmeetings

dit duurt nog wel even maar het gaat wel gebeuren

de pc die ik nu heb is 3x niks en loopt hardstikke traag!

Mooi zo, wat meer PC Leden kan geen kwaad :D

Zit er zelf over te denken om een nieuwe pc te kopen

Delen op andere websites

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Binnenkort zal ik ook te vinden zijn in het pc gedeelte van de clan en doe ik daar ook mee met de meetings!

een vriend van mij heeft voor €1500 zijn hele pc zelf samengesteld en ingebouwd en hij kan gta prima op high draaien

ik ga dus hetzelfde doen en ziwoso ook weer gta IV kopen voor op de pc en ook meedoen met pc clanmeetings

voor dat geld had ik zelf geen nieuwe PC gehaald........

ik zou zelf voor een scooter gaan........ toevallig een vette gezien gister precies 1500, speedfight 2 basic, in de kleuren blauw zwart...... als mijn budget het volgend jaar aanstaat rond april heb ik zo'n 1tje....... (natuurlijk wel 2e hands anders betaal je je scheel)

Delen op andere websites

voor dat geld had ik zelf geen nieuwe PC gehaald........

ik zou zelf voor een scooter gaan........ toevallig een vette gezien gister precies 1500, speedfight 2 basic, in de kleuren blauw zwart...... als mijn budget het volgend jaar aanstaat rond april heb ik zo'n 1tje....... (natuurlijk wel 2e hands anders betaal je je scheel)

ik word 9 oktober 16 maar ik heb helemaal geen interesse in een scooter.

doe mij maar een leuke auto met een rijbewijsje :tu:

Delen op andere websites

a dat is goed,weer een pc lid erbij :tu:

nog 2 posts tot de 1000 :Y

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

waarom krijg je in dit topic geen posts erbij? Anders zat ik al ver boven de 700xD.

omdat dit hier voor de gezellig heid is en dan zouden we erg veel post hebben gekregen

Delen op andere websites

waarom krijg je in dit topic geen posts erbij? Anders zat ik al ver boven de 700xD.

omdat dit hier voor de gezellig heid is en dan zouden we erg veel post hebben gekregen

wat een k*t zooi XD

Delen op andere websites

Hmm, altijd gedacht dat je hier wel posts bij kreeg, of snap ik het nu niet meer :cab:

En oja, ik krijg nog +7 Punten van die meeting x'D

Bewerkt: door Mevin
Delen op andere websites

vanaf volgende week zondag tot vrijdag avond ben ik op zeilkamp. Ben in de ochtend en avond wel thuis, maar kan geen meetings bijwonen.

have fun,

wie gaat er nu over de meetings????

Delen op andere websites

vanaf volgende week zondag tot vrijdag avond ben ik op zeilkamp. Ben in de ochtend en avond wel thuis, maar kan geen meetings bijwonen.

have fun,

wie gaat er nu over de meetings????

Alleen SNIPER kon het veranderen...

Delen op andere websites

ok lekker geregeld............. zeker weten dat niemand anders bij zijn account kan ofzo???

Volgens mij is dat niet erg nodig, als iedereen zijn punten onthoud die ze extra hebben gekregen is er toch niks aan de hand?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...