Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

ok lekker geregeld............. zeker weten dat niemand anders bij zijn account kan ofzo???

Volgens mij is dat niet erg nodig, als iedereen zijn punten onthoud die ze extra hebben gekregen is er toch niks aan de hand?

maar er zullen straks wel van die sjappies zijn die zeggen dat ze er heel veel hebben gehaald...... :duh:

Delen op andere websites

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok lekker geregeld............. zeker weten dat niemand anders bij zijn account kan ofzo???

Volgens mij is dat niet erg nodig, als iedereen zijn punten onthoud die ze extra hebben gekregen is er toch niks aan de hand?

maar er zullen straks wel van die sjappies zijn die zeggen dat ze er heel veel hebben gehaald...... :duh:

Dan houden we gewoon geen 'Officiele meetings' Meer ^_^

Delen op andere websites

Iedereen kan het toch in de gaten houden of iemand is geweest of niet?

ja dat kan en je kan ook gewoon een paar paginaas terug kijken dus maak jullie maar geen zorgen.na elke meeting verteld iemand wie er allemaal zijn geweest en dan word als sniper terug is alles opgeteld en dan is alles weer goed :D

Delen op andere websites

Hallo allemaal

Ik ben nu in een Apple Store in New York, ff wat van me laten weten :D Echt geweldig dat je alles uit GTA4 herkent hier, de Broker Bridge, De Rotterdam Tonwer, Het GetaLife gebouw, en we zijn hier zelfs bij de helitours geweest :D Is er nog wat leuks gebeurt op het forum? Naja, ik vlieg donderdag al weer terug naar nl (via Rome :duh: ) Dus dan laat ik ook al wel weer van me horen!

Laterzzzz :cya:

Delen op andere websites

Hallo allemaal

Ik ben nu in een Apple Store in New York, ff wat van me laten weten :D Echt geweldig dat je alles uit GTA4 herkent hier, de Broker Bridge, De Rotterdam Tonwer, Het GetaLife gebouw, en we zijn hier zelfs bij de helitours geweest :D Is er nog wat leuks gebeurt op het forum? Naja, ik vlieg donderdag al weer terug naar nl (via Rome :duh: ) Dus dan laat ik ook al wel weer van me horen!

idd mooie stad he.

Maar ben je in de Apple store? De vorige x dat ik er was stond er een rij van een paar honderd mensen.

Delen op andere websites

Hallo allemaal

hoe hee die rotterdam tower daarzo?of heet hij daar ook rotterdam tower?

enne,ik ben vanaf vanmiddag weg.het kan 1 dag zijn maar het kan ook een week zijn dus dat jullie dat even weten.

Delen op andere websites

Hallo allemaal

hoe hee die rotterdam tower daarzo?of heet hij daar ook rotterdam tower?

enne,ik ben vanaf vanmiddag weg.het kan 1 dag zijn maar het kan ook een week zijn dus dat jullie dat even weten.

Ok, en het heet het Empire State Building :puh:

Ik heb een filmpje gevonden, echt grappig

Bewerkt: door Mevin
Delen op andere websites

Hey Ryan, Hey Ryan, Hey Ryan, Hey Ryan, God dat kind is irritant :puh:

Hier nog 2 mastermovie's video's

Zo, ik heb Battlefield 2 gekocht ^_^

Heb ik wat te doen in de zomer, morgen thuisbezorgt

Bewerkt: door Mevin
Delen op andere websites

Hallo allemaal

idd mooie stad he.

Maar ben je in de Apple store? De vorige x dat ik er was stond er een rij van een paar honderd mensen.

Ja ik was IN de Apple Store. Ze hebben er drie in New York, en op de 5th Avenue was het bomvol, maar in een andere in Manhatten was het lkkr rustig. En toen jij er was, was de Iphone net uitgekomen ofzo, vandaar die drukte(?)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...