Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

omg vandaag 18 uur geslapen :bonk: net terug uit VS! :D

18 uur?zo lang heb ik nog nooit geslapen :D

dat is inderdaad heel lang :Y

dat is erg lang ja, heb je in Amerika niet geslapen? of had je 6 uur nog in het vliegtuig geslapen en toen je wakker werd in NL dat je keek op schiphol en het 12 uur later was?

Daarom dacht ik ooit dat ik 24 uur wakker was geweest terwijl het maar 18 uur was xD.

Bewerkt: door weaponmr
Delen op andere websites

Verschrikkelijke goed update!

Morgen krijg ik Internet, met een dongel, en over 4 weken vast internet, dus over een maand kan ik IV weer online spelen. Maar ik wil dus mijn leader positie dus weer terug...

Verder werk ik ook, dus ben ik om half 5 pas terug op maandag, woensdag en vrijdag

Snow!

Delen op andere websites

omg vandaag 18 uur geslapen :bonk: net terug uit VS! :D

18 uur?zo lang heb ik nog nooit geslapen :D

dat is inderdaad heel lang :Y

dat is erg lang ja, heb je in Amerika niet geslapen? of had je 6 uur nog in het vliegtuig geslapen en toen je wakker werd in NL dat je keek op schiphol en het 12 uur later was?

Daarom dacht ik ooit dat ik 24 uur wakker was geweest terwijl het maar 18 uur was xD.

nee, ik kon het vliegtuig niet slapen, en toen ik eindelijk weer thuis was, ging ik al om half 9 naar bed, en werd om half 3 weer wakker :bonk:

Delen op andere websites

en oh ja, ik kom voorlopig nog steeds niet online op PS3, zoals te lezen in mijn post bij ''Dagelijkse Tegenvallers''. Lees hieronder ''the story'' :duh:

@!#%$^&*! Ik had voordat ik op vakantie kom de ps3 naar Sony opgestuurd aangezien hij kapot was. Dus ik denk: als ik naar 3 weken thuis kom, heb ik weer mooi een nieuwe (of vaak gerepareerd, zoals dat gaat daar)... Ik kom thuis naar 3 weken, een pakketje! Ik dus openmaken, voila, een ps3! Maar ik lees even de brief die erbij zit:

"Geachte Playstation3 bezitter,

Wij hebben uw Playstation3 aan een uitgebreide test onderworpen. Echter, we hebben geen (hardware) fout kunnen constateren. (nog meer geblaat)"

Oftewel, die ps3 die in de doos zat, was gewoon de oude kapotte die ik weer teruggestuurd kreeg. Gruwelijk gewoon. Ik sluit de ps3 weer aan zoals dat moet, want dat staat in de brief, ga weer eventjes wat doen, en hij loopt weer vast, kleuren vervagen, reageert niet meer op controller, het oude probleem weer, ik schakel hem weer uit. Maar nu krijg ik hem niet eens meer aan de praat! Hij geeft geen signaal door aan de tv, kan met moeite weer worden uitgeschakeld enz... Het probleem is alleen maar groter geworden! Weer 3 weken wachten dus, hele vakantie zonder gamen :ch:

Delen op andere websites

en oh ja, ik kom voorlopig nog steeds niet online op PS3, zoals te lezen in mijn post bij ''Dagelijkse Tegenvallers''. Lees hieronder ''the story'' :duh:
@!#%$^&*! Ik had voordat ik op vakantie kom de ps3 naar Sony opgestuurd aangezien hij kapot was. Dus ik denk: als ik naar 3 weken thuis kom, heb ik weer mooi een nieuwe (of vaak gerepareerd, zoals dat gaat daar)... Ik kom thuis naar 3 weken, een pakketje! Ik dus openmaken, voila, een ps3! Maar ik lees even de brief die erbij zit:

"Geachte Playstation3 bezitter,

Wij hebben uw Playstation3 aan een uitgebreide test onderworpen. Echter, we hebben geen (hardware) fout kunnen constateren. (nog meer geblaat)"

Oftewel, die ps3 die in de doos zat, was gewoon de oude kapotte die ik weer teruggestuurd kreeg. Gruwelijk gewoon. Ik sluit de ps3 weer aan zoals dat moet, want dat staat in de brief, ga weer eventjes wat doen, en hij loopt weer vast, kleuren vervagen, reageert niet meer op controller, het oude probleem weer, ik schakel hem weer uit. Maar nu krijg ik hem niet eens meer aan de praat! Hij geeft geen signaal door aan de tv, kan met moeite weer worden uitgeschakeld enz... Het probleem is alleen maar groter geworden! Weer 3 weken wachten dus, hele vakantie zonder gamen :ch:

That Sucks[/font]

Delen op andere websites

moet je misschien in een erbij doen waarin staat wat ermee aan de hand is en met welke games je het hebt.

btw: slecht van sony, heeeeeel slecht. daar verdienen ze geen klanten mee.

Delen op andere websites

moet je misschien in een erbij doen waarin staat wat ermee aan de hand is en met welke games je het hebt.

btw: slecht van sony, heeeeeel slecht. daar verdienen ze geen klanten mee.

zeker slecht van sony.

Delen op andere websites

valt me wel op dat er weinig word gedaan in het topic en aan meetings.

en ik wil ook ff melden dat ik vakantiewerk heb.......... ben dus elke dag nu weg van 8 tot 5 ( behalve in het weekend :D )

Delen op andere websites

valt me wel op dat er weinig word gedaan in het topic en aan meetings.

en ik wil ook ff melden dat ik vakantiewerk heb.......... ben dus elke dag nu weg van 8 tot 5 ( behalve in het weekend :D )

mensen zijn op vakantie,voor de pc zijn er ook weinig leden die op een meeting kunnen komen want sniper is weg,mevin is weg :N dus om voor de pc een meeting te organiseren schiet niet op en voor de ps3.... dat moet snow organiseren of ps3 leden.

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Ik kan deze week niet want ben om 7 uur wakker, 8.40 weg en 21.00 weet thuis. De hele dag zeilen en theorielessen volgen. Ga voor m'n kielboot 3 en daarvoor moet je een sh*tload of dingen voor leren. Dus in de avond na 21.00 kan ik niet aan meeting doen door het leren.

Bewerkt: door weaponmr
Delen op andere websites

nou nou nog een aardige clan geworden

ja,maar mag ik even wat vragen?bij recruitment zie ik jou niet bij leden staan dus waarom heb je een sig en avatar van deze clan :schater: ?(niet dat ik het niet goed vind maar gewoon benieuwd)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...