TZG Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 nou nou nog een aardige clan geworden ja,maar mag ik even wat vragen?bij recruitment zie ik jou niet bij leden staan dus waarom heb je een sig en avatar van deze clan ?(niet dat ik het niet goed vind maar gewoon benieuwd) omg dit heb ik nog niet gezien Grappig trouwens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 nou nou nog een aardige clan geworden ja,maar mag ik even wat vragen?bij recruitment zie ik jou niet bij leden staan dus waarom heb je een sig en avatar van deze clan ?(niet dat ik het niet goed vind maar gewoon benieuwd) omg dit heb ik nog niet gezien Grappig trouwens haha ben een oud clan member en keek weer is even op gtagames was er uitgezet omdat ik lang niet actief was Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 nou nou nog een aardige clan geworden ja,maar mag ik even wat vragen?bij recruitment zie ik jou niet bij leden staan dus waarom heb je een sig en avatar van deze clan ?(niet dat ik het niet goed vind maar gewoon benieuwd) omg dit heb ik nog niet gezien Grappig trouwens haha ben een oud clan member en keek weer is even op gtagames was er uitgezet omdat ik lang niet actief was a oke,maar wil je vriend van de clan worden want dan mag je officieel in dit topic posten want wat je nu doet mag eigenlijk niet.FOEI! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 nou nou nog een aardige clan geworden ja,maar mag ik even wat vragen?bij recruitment zie ik jou niet bij leden staan dus waarom heb je een sig en avatar van deze clan ?(niet dat ik het niet goed vind maar gewoon benieuwd) omg dit heb ik nog niet gezien Grappig trouwens haha ben een oud clan member en keek weer is even op gtagames was er uitgezet omdat ik lang niet actief was a oke,maar wil je vriend van de clan worden want dan mag je officieel in dit topic posten want wat je nu doet mag eigenlijk niet.FOEI! ik zal uitkijken waar ik post Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 vandaag met valk op grote open plas en niet gestreken mast in een onweersbui gezeten, plus een bui waar je binnen 10 sec drijfnat werd die een kwartier aanhield. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 vandaag met valk op grote open plas en niet gestreken mast in een onweersbui gezeten, plus een bui waar je binnen 10 sec drijfnat werd die een kwartier aanhield. wie is valk en wat is een niet gestreken mast? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 vandaag met valk op grote open plas en niet gestreken mast in een onweersbui gezeten, plus een bui waar je binnen 10 sec drijfnat werd die een kwartier aanhield. wie is valk en wat is een niet gestreken mast? valk http://gatze.nl/fotos/Foto%20Valk.jpg gestreken mast http://3.bp.blogspot.com/_g_mHaLiWZJ0/Sj_c...tn_DSCN9763.JPG Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=zzjDJ4TncMM ik heb echt in een deuk gelegen :schater: :schater: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 vandaag met valk op grote open plas en niet gestreken mast in een onweersbui gezeten, plus een bui waar je binnen 10 sec drijfnat werd die een kwartier aanhield. wie is valk en wat is een niet gestreken mast? valk http://gatze.nl/fotos/Foto%20Valk.jpg gestreken mast http://3.bp.blogspot.com/_g_mHaLiWZJ0/Sj_c...tn_DSCN9763.JPG oh oke,engta4gamer dat filmpje is grappig man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Hier ben ik weer Jullie moeten me maar even bijpraten, het is niet te doen om rond de 30 pagina's na te lezen :$ Nog iets gebeurd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Hier ben ik weer Jullie moeten me maar even bijpraten, het is niet te doen om rond de 30 pagina's na te lezen :$ Nog iets gebeurd? in 29 van de 30 pagina's staat toch alleen maar bullshit . een clan naar mijn hart dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Hier ben ik weer Jullie moeten me maar even bijpraten, het is niet te doen om rond de 30 pagina's na te lezen :$ Nog iets gebeurd? in 29 van de 30 pagina's staat toch alleen maar bullshit . een clan naar mijn hart dus ja,niet veel gebuert dan bullshit.maarja daar draait deze clan ook zowat om Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Hier ben ik weer Jullie moeten me maar even bijpraten, het is niet te doen om rond de 30 pagina's na te lezen :$ Nog iets gebeurd? in 29 van de 30 pagina's staat toch alleen maar bullshit . een clan naar mijn hart dus ja,niet veel gebuert dan bullshit.maarja daar draait deze clan ook zowat om op het forum wel inderdaad. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Hier ben ik weer Jullie moeten me maar even bijpraten, het is niet te doen om rond de 30 pagina's na te lezen :$ Nog iets gebeurd? in 29 van de 30 pagina's staat toch alleen maar bullshit . een clan naar mijn hart dus ja,niet veel gebuert dan bullshit.maarja daar draait deze clan ook zowat om op het forum wel inderdaad. in IV zelf zitten we vaak ook maar wat te kutten hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 nog 5 posts mensen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts