Stopbord Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Sniper is back in da House!!!! hallo iedereen, heb ik iets gemist in mijn 2 weken afwezigheid? naaa.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Sniper is back in da House!!!! hallo iedereen, heb ik iets gemist in mijn 2 weken afwezigheid? naaa.. inderdaad niet echt veel als je de bullshit niet meerekent Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Sniper is back in da House!!!! hallo iedereen, heb ik iets gemist in mijn 2 weken afwezigheid? naaa.. inderdaad niet echt veel als je de bullshit niet meerekent Mja , ik heb ook niet veel gemist , alleen de 2000 heb je gemist SNIPPER Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Sniper is back in da House!!!! hallo iedereen, heb ik iets gemist in mijn 2 weken afwezigheid? naaa.. inderdaad niet echt veel als je de bullshit niet meerekent Mja , ik heb ook niet veel gemist , alleen de 2000 heb je gemist SNIPPER :cry: gvd :cry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Sniper is back in da House!!!! hallo iedereen, heb ik iets gemist in mijn 2 weken afwezigheid? naaa.. inderdaad niet echt veel als je de bullshit niet meerekent Mja , ik heb ook niet veel gemist , alleen de 2000 heb je gemist SNIPPER :cry: gvd :cry: lol... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) een onbedoelde schande nee hoor je mag hier gewoon posten toch k, Je klonk zo serieus Meuuuh, im back!!!edit:LOlll zonder dat ik het wist heb ik post 2000 yip, dat wordt geband worden he. Aah helpè! BNoooh!!!! ... lol ik kan ook heel serieus zijn als ik wil hey sniper goed dat je terug bent. Bewerkt: 2 augustus 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen ty, je bent precies niet gelukkig dat je daar naartoe gaat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen ty, je bent precies niet gelukkig dat je daar naartoe gaat Yeh , Wsup men , je hebt toch internet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen in de auto internet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen in de auto internet laptop/netbook met een stick van mobistar ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen in de auto internet laptop/netbook met een stick van mobistar ofzo? Net zoals die dame die een paar dagen geleden in het buitenland haar factuur kreeg voor het chatten via een sms-netwerk = 10.000 EUR Das wel via het buitenlandstarief. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen in de auto internet laptop/netbook met een stick van mobistar ofzo? Net zoals die dame die een paar dagen geleden in het buitenland haar factuur kreeg voor het chatten via een sms-netwerk = 10.000 EUR Das wel via het buitenlandstarief. dus, dat is toch best weinig toch? xD welkom terug Sniper en nee, je hebt geen * gemist. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen in de auto internet laptop/netbook met een stick van mobistar ofzo? Net zoals die dame die een paar dagen geleden in het buitenland haar factuur kreeg voor het chatten via een sms-netwerk = 10.000 EUR Das wel via het buitenlandstarief. dus, dat is toch best weinig toch? xD welkom terug Sniper en nee, je hebt geen * gemist. tienduizend, geen 10 euries hee , Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 (bewerkt) Welkom terug Sniper! Zit nu in de auto naar Groningen in de auto internet laptop/netbook met een stick van mobistar ofzo? met zo'n dongel weet je wel, lkkr op de MacBook van me vader Zit nu trouwens weer op de terugweg Is het misschien een idee om een groep in MSN aan te maken voor alle leden van de TCC? Mijn idee is om daar een beetje (na) te praten over de meetings enz. Maar natuurlijk ook over allerlei andere dingen. En als er bijvoorbeeld verbindingsproblemen zijn met de PS3 of PC, dan kun je op MSN even met elkaar praten over wat er mis gaat. Dit is veel handiger dan op GTAForum posten als er een probleem is. Aangezien je ook groepsgesprekken kan starten is het leuk om met de hele clan te praten. En je kan natuurlijk ook gewoon een babbeltje houden! Is dit een idee??? Post jullie reacties plzz! GTA4Gamer Bewerkt: 2 augustus 2009 door GTA4gamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts