Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

Welkom terug Sniper! :D Zit nu in de auto naar Groningen :duh:

in de auto internet :?

laptop/netbook met een stick van mobistar ofzo? :D

met zo'n dongel weet je wel, lkkr op de MacBook van me vader :D Zit nu trouwens weer op de terugweg

Is het misschien een idee om een groep in MSN aan te maken voor alle leden van de TCC? Mijn idee is om daar een beetje (na) te praten over de meetings enz. Maar natuurlijk ook over allerlei andere dingen. En als er bijvoorbeeld verbindingsproblemen zijn met de PS3 of PC, dan kun je op MSN even met elkaar praten over wat er mis gaat. Dit is veel handiger dan op GTAForum posten als er een probleem is. Aangezien je ook groepsgesprekken kan starten is het leuk om met de hele clan te praten. En je kan natuurlijk ook gewoon een babbeltje houden! Is dit een idee???

Post jullie reacties plzz!

GTA4Gamer

ja dat is inderdaad een goed idee.

Delen op andere websites

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik d8 dat godfather er al eentje had aangemaakt.

want ik zit al in een msn groep van tcc.

zit al in een groep van TCC?waar heb je het over?

edit@ik heb eengroep voor gtaforum maar dat is niet zozeer om groepsgesprekken te doen enzo maar gewoon om te zien dat dat leden zijn.maar als iedereen die dit leest nou effe zijn email adres geeft via PB want in een post mag dat volgensmij niet dan voeg ik jullie wel toe.

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Ik wil graag vrijdag om 19.00 een meeting plannen voor de playstation 3.

Yeah! Heb gister de storyline binnen 30 uur uitgespeeld, snap niet waarom het golden trophy is want ik had het in 16.33 uur uitgespeeld.

Delen op andere websites

ik d8 dat godfather er al eentje had aangemaakt.

want ik zit al in een msn groep van tcc.

zit al in een groep van TCC?waar heb je het over?

edit@ik heb eengroep voor gtaforum maar dat is niet zozeer om groepsgesprekken te doen enzo maar gewoon om te zien dat dat leden zijn.maar als iedereen die dit leest nou effe zijn email adres geeft via PB want in een post mag dat volgensmij niet dan voeg ik jullie wel toe.

dus als ik het goed begrijp heeft thegodfather een msn groep aangemaakt? Anders maak ik hem wel aan. Als ik je hem wel hebt, stuur ik een pb :D

Delen op andere websites

eh.. ik heb alleen een groep in me msn van gtaforum maar dat was niet echt voor dit soort dingen maar gewoon om te weten dat dat leden zijn,maar maak jij er maar groep aan van TCC dan gta4gamer.

Bewerkt: door thegodfather91
Delen op andere websites

Oke ik heb een groep gemaakt in Windows Live! dit is het adres van de groep: http://thecopcrimes.groups.live.com . Als jullie naar mij een PB met je email adres erin, kan ik jullie een uitnodiging sturen, maar jullie kunnen ook vragen om lid te worden om lid te worden op de site volgens mij. In je Windows Live Messenger staat er als je lid bent als het goed is bij ''Groepen'' dat je lid bent van TCC. Veel plezier.

Misschien is een PB sturen wel het handigst voor mij, maar je kan natuurlijk ook jezelf uitnodigen op de site!

GTA4Gamer :tu:

Bewerkt: door GTA4gamer
Delen op andere websites

Oke ik heb een groep gemaakt in Windows Live! dit is het adres van de groep: http://thecopcrimes.groups.live.com . Als jullie naar mij een PB met je email adres erin, kan ik jullie een uitnodiging sturen, maar jullie kunnen ook vragen om lid te worden om lid te worden op de site volgens mij. In je Windows Live Messenger staat er als je lid bent als het goed is bij ''Groepen'' dat je lid bent van TCC. Veel plezier.

Misschien is een PB sturen wel het handigst voor mij, maar je kan natuurlijk ook jezelf uitnodigen op de site!

Vrienden ook? :engel:

Delen op andere websites

Heb ff op die site zelf het lidmaatschap aangevraagd. :)

Hugotje mag er ook bij, hij is tenslotte lang lid geweest en heeft toch veel gedaan voor de clan. :)

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Heb ff op die site zelf het lidmaatschap aangevraagd. :)

Hugotje mag er ook bij, hij is tenslotte lang lid geweest en heeft toch veel gedaan voor de clan. :)

_O_

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...