TZG Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 vrijdag is er nog wel een meeting voor ps3. ik kan natuurlijk niet komen omdat mn ps3 nog niet is gemaakt @thegodfather91: nee hoor, je hebt SNIPER44 nog nooit gezien (hoe bekend is de persoon boven je?) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 vrijdag is er nog wel een meeting voor ps3. ik kan natuurlijk niet komen omdat mn ps3 nog niet is gemaakt @thegodfather91: nee hoor, je hebt SNIPER44 nog nooit gezien (hoe bekend is de persoon boven je?) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 ah kak, de nieuwe schoolboeken zijn binnen Kunnen ze niet terug? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 ah kak, de nieuwe schoolboeken zijn binnen Kunnen ze niet terug? zo vroeg al? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school oké meneer sniper Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school vakantie bijna afgelopen in belgie zeker ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. ty @ anderen, ik haat school gewoon en ik bedoelde het niet gemeen hoor. vakantie loopt gewoonweg tot 31 augustus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. ty @ anderen, ik haat school gewoon en ik bedoelde het niet gemeen hoor. vakantie loopt gewoonweg tot 31 augustus. je bent niet de enige hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. ty @ anderen, ik haat school gewoon en ik bedoelde het niet gemeen hoor. vakantie loopt gewoonweg tot 31 augustus. je bent niet de enige hier zeker niet.oja en trouwens waarom moet je op gymnasium latijn en grieks doen?daar heb je toch nooit wat aan zoals bij veel vakken? Bewerkt: 6 augustus 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. ty @ anderen, ik haat school gewoon en ik bedoelde het niet gemeen hoor. vakantie loopt gewoonweg tot 31 augustus. je bent niet de enige hier zeker niet.oja en trouwens waarom moet je op gymnasium latijn en grieks doen?daar heb je toch nooit wat aan zoals bij veel vakken? volgens mij verveelden de leraren zich en toen bedachten ze een paar extra vakken. Bewerkt: 6 augustus 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. ty @ anderen, ik haat school gewoon en ik bedoelde het niet gemeen hoor. vakantie loopt gewoonweg tot 31 augustus. je bent niet de enige hier zeker niet.oja en trouwens waarom moet je op gymnasium latijn en grieks doen?daar heb je toch nooit wat aan zoals bij veel vakken? volgens mij verveelden de leraren zich en toen bedachten ze een paar extra vakken. echt hé, soms moet je dingen leren die je TOTAAL niet nodig hebt later Oo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 zwijg over school je nieuwe sig is trouwens cool. ty @ anderen, ik haat school gewoon en ik bedoelde het niet gemeen hoor. vakantie loopt gewoonweg tot 31 augustus. je bent niet de enige hier zeker niet.oja en trouwens waarom moet je op gymnasium latijn en grieks doen?daar heb je toch nooit wat aan zoals bij veel vakken? Je schijnt er slimmer van te worden. Nou ik zit zelf op het gymnasium en ik merk het nog niet echt. Het zijn vooral ontzettende kut vakken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts