Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

gerbieboy6

Recommended Posts

Hallo jongens! :D

sorry voor de redelijke inactiviteit enzo maar ik heb alles weer gelezen,

ik heb de 2000 posts gemist ik heb me aangemeld op die live site

@ sniper exorcist. is om onbekende reden uit de clan gestapt

Bij deze stam ik uit de clan.

Vriendelijke groet

en toen vroeg ik waarom en toen zij hij dat die reactie duidelijk genoeg was :7

Heel vaag dus!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

reden van mijn inactiviteit 1 week weg geweest en toen veel op ps3 gezeten en haast niet op pc khad daar geen zin in pc staat boven boven is superhot beneden ps3 beneden airco! :tu:

ik ga zowiso deze sig ookwel gebruiken:

copssig.jpg

[/code]

@@ godzilla

voor zover ik weet komen de playstation network kaarten uit tegelijkertijd met de psp GO op 1 oktober dus

zodra de psn kaarten uitzijn ga ik direct battlefield wipeoutHD Worms etc en allemaal van dat soort gamez

ook uitbreidingen halen van motorstorm pasifict rift speed en adrenaline uitbreiding en de outfits van resistance 2 en extra map packs

ik moet ook nog een keertje cod waw halen zelf want k leen hem nu maar hij is wel awesome ik speel nu al sinds dinsdag online k ben nu al lvl 31 is wel awesome maar k heb veel cod gespeeld dus ben er ook redelijk goed in

Delen op andere websites

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo jongens! :D

sorry voor de redelijke inactiviteit enzo maar ik heb alles weer gelezen,

ik heb de 2000 posts gemist ik heb me aangemeld op die live site

@ sniper exorcist. is om onbekende reden uit de clan gestapt

Bij deze stam ik uit de clan.

Vriendelijke groet

en toen vroeg ik waarom en toen zij hij dat die reactie duidelijk genoeg was :7

Heel vaag dus!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

reden van mijn inactiviteit 1 week weg geweest en toen veel op ps3 gezeten en haast niet op pc khad daar geen zin in pc staat boven boven is superhot beneden ps3 beneden airco! :tu:

ik ga zowiso deze sig ookwel gebruiken:

copssig.jpg

[/code]

@@ godzilla

voor zover ik weet komen de playstation network kaarten uit tegelijkertijd met de psp GO op 1 oktober dus

zodra de psn kaarten uitzijn ga ik direct battlefield wipeoutHD Worms etc en allemaal van dat soort gamez

ook uitbreidingen halen van motorstorm pasifict rift speed en adrenaline uitbreiding en de outfits van resistance 2 en extra map packs

ik moet ook nog een keertje cod waw halen zelf want k leen hem nu maar hij is wel awesome ik speel nu al sinds dinsdag online k ben nu al lvl 31 is wel awesome maar k heb veel cod gespeeld dus ben er ook redelijk goed in

Welkom terug dan :{ Ik heb je geaccepteerd op ''die live site'' :D

Delen op andere websites

gues who's back!!!! :bier:

ME!!!

:sigaar:

kan iemand me ff de belangrijke dingen vertellen die er onlangs nog gebeurd zijn??

(of zijn die er meest niet?? :puh: )

eh.. sniper is terug van vakantie,de clan is veranderd naar een SAMP clan :7 eh... wat nog meer... je hoort het nog wel :Y

Delen op andere websites

welcome back!

Zou je aub de tcc site en de tcc nieuwskrant uit je sig willen halen aub?

We gebruiken deze niet meer en is dus ook niet meer upgedate.

zou jij dan de links van de beginpost kunnen weghalen?

ME!!!

kan iemand me ff de belangrijke dingen vertellen die er onlangs nog gebeurd zijn??

eh.. sniper is terug van vakantie,de clan is veranderd naar een SAMP clan :7 eh... wat nog meer... je hoort het nog wel :Y

en er is een windows live group gemaakt voor de TCC leden.

Delen op andere websites

welcome back!

Zou je aub de tcc site en de tcc nieuwskrant uit je sig willen halen aub?

We gebruiken deze niet meer en is dus ook niet meer upgedate.

zou jij dan de links van de beginpost kunnen weghalen?

ME!!!

en er is een windows live group gemaakt voor de TCC leden.

dat kan niet,de begin post is van gerbieboy en die is nooit meer online dus ze kunnen ook niet weggehaald worden,er zou wel aan een mod gevraagd kunnen worden of die links wegkunnen.

Delen op andere websites

wat is het probleem met die van nu dan? :?

in het begin staan nog wat links naar sites die niet meer gebruikt worden maar die kunnen niet weggehaald worden want gerbieboy komt nooit meer online.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...