Dr.Oppai Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 jimi hendrix, red hot chili peppers, john frusciante (solo), arctic monkeys, dave matthews band, victor wooten en allemaal anderen waarvan ik de naam even kwijt ben. en dat is rock? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 jimi hendrix, red hot chili peppers, john frusciante (solo), arctic monkeys, dave matthews band, victor wooten en allemaal anderen waarvan ik de naam even kwijt ben. en dat is rock? meeste wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 techno, dance, trance, elektro, rock FTW !! @GTA4gamer: waar blijven die vriendjes van jouw die wilden joinen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 die gast wordt volg powned. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 gaat ie nog wat mongolisch natrappen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik houd bijna van elke muziek, als het maar geen hard rock is en het grootste gedeelte NL sucks ook. PS: vrijdag meeting voor Ps3 om 19.00 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 die gozer kan er gewoon niet tegen dat die andere beter is en het is een battle dus voorwat word tie boos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ja die ene gast zit allemaal vage dingen te lullen, maar dan komt die andere die hem compleet ownt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ja die ene gast zit allemaal vage dingen te lullen, maar dan komt die andere die hem compleet ownt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) 1 van jullie nog de jackpot gewonnen? Hebben jullie steam? Zo ja, wat is je naam daarbij? Mijne is Elite9653. Bewerkt: 10 augustus 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 1 van jullie nog de jackpot gewonnen?Hebben jullie steam? Zo ja, wat is je naam daarbij? Mijne is Elite9653. Ik heb steam maar ik heb dat alleen moeten gebruiken voor saints row 2 te installen, ik gebruik het eigenlijk niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 1 van jullie nog de jackpot gewonnen? ja ik heb 10 cent gewonnen. Ik was zo verrast toen de poolse staatsloterij me opbelde! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik houd bijna van elke muziek, als het maar geen hard rock is en het grootste gedeelte NL sucks ook.PS: vrijdag meeting voor Ps3 om 19.00 ik denk niet dat ik kom we hebben altijd een soort van ritueel in ons dorp, dat de 1 na laatste week van de school vakantie er een groot zuipfeest is staat een grote tent voor het gemeentehuis en daar passen ongeveer 5000 mensen in die alleen maar zuipen ( en vreemdgaan XD ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) 1 van jullie nog de jackpot gewonnen? ja ik heb 10 cent gewonnen. Ik was zo verrast toen de poolse staatsloterij me opbelde! kun je nog best veel mee doen in de oostbloklanden kijk vanaf 3.30 Bewerkt: 10 augustus 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Oooh a nickle, I open my own hotel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts