Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst:
jimi hendrix, red hot chili peppers, john frusciante (solo), arctic monkeys, dave matthews band, victor wooten en allemaal anderen waarvan ik de naam even kwijt ben.

en dat is rock?

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
jimi hendrix, red hot chili peppers, john frusciante (solo), arctic monkeys, dave matthews band, victor wooten en allemaal anderen waarvan ik de naam even kwijt ben.

en dat is rock?

meeste wel.

Geplaatst:

techno, dance, trance, elektro, rock FTW !! :puh:

@GTA4gamer: waar blijven die vriendjes van jouw die wilden joinen? :puh:

Geplaatst:

Ik houd bijna van elke muziek, als het maar geen hard rock is en het grootste gedeelte NL sucks ook.

PS: vrijdag meeting voor Ps3 om 19.00

Geplaatst:

die gozer kan er gewoon niet tegen dat die andere beter is :schater: en het is een battle dus voorwat word tie boos :cab:

Geplaatst:

Ja die ene gast zit allemaal vage dingen te lullen, maar dan komt die andere die hem compleet ownt.

Geplaatst:
Ja die ene gast zit allemaal vage dingen te lullen, maar dan komt die andere die hem compleet ownt.

:Y

Geplaatst: (bewerkt)

1 van jullie nog de jackpot gewonnen?

Hebben jullie steam? Zo ja, wat is je naam daarbij? Mijne is Elite9653.

Bewerkt: door weaponmr
Geplaatst:

Hebben jullie steam? Zo ja, wat is je naam daarbij? Mijne is Elite9653.

Ik heb steam maar ik heb dat alleen moeten gebruiken voor saints row 2 te installen, ik gebruik het eigenlijk niet. :puh:

Geplaatst:

ja ik heb 10 cent gewonnen. Ik was zo verrast toen de poolse staatsloterij me opbelde!

Geplaatst:
Ik houd bijna van elke muziek, als het maar geen hard rock is en het grootste gedeelte NL sucks ook.

PS: vrijdag meeting voor Ps3 om 19.00

ik denk niet dat ik kom we hebben altijd een soort van ritueel in ons dorp, dat de 1 na laatste week van de school vakantie er een groot zuipfeest is :puh: staat een grote tent voor het gemeentehuis en daar passen ongeveer 5000 mensen in die alleen maar zuipen ( en vreemdgaan XD )

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik heb 10 cent gewonnen. Ik was zo verrast toen de poolse staatsloterij me opbelde!

kun je nog best veel mee doen in de oostbloklanden

kijk vanaf 3.30

Bewerkt: door weaponmr
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...