GwnHugo Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Beuh , wat vinden jullie van mijn sig? ehh, apart? trouwens, niemand wil een sig voor mij maken jouw sig is toch goed? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Beuh , wat vinden jullie van mijn sig? ehh, apart? trouwens, niemand wil een sig voor mij maken Wat voor een moet het zijn? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Beuh , wat vinden jullie van mijn sig? ehh, apart? trouwens, niemand wil een sig voor mij maken jouw sig is toch goed? maar ik laat mijn naam wijzigen (waar ik nog geen reactie terug op heb gekregen ), en ik wil wel iets met Eminem, dus daarom wou ik een nieuwe, maar nu is er eentje gemaakt, maar die was wel erg simpel: kijk zelf hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Beuh , wat vinden jullie van mijn sig? ehh, apart? trouwens, niemand wil een sig voor mij maken jouw sig is toch goed? maar ik laat mijn naam wijzigen (waar ik nog geen reactie terug op heb gekregen ), en ik wil wel iets met Eminem, dus daarom wou ik een nieuwe, maar nu is er eentje gemaakt, maar die was wel erg simpel: kijk zelf hier Wel een erg droge sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 wel erg simpel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Beuh , wat vinden jullie van mijn sig? ehh, apart? trouwens, niemand wil een sig voor mij maken jouw sig is toch goed? maar ik laat mijn naam wijzigen (waar ik nog geen reactie terug op heb gekregen ), en ik wil wel iets met Eminem, dus daarom wou ik een nieuwe, maar nu is er eentje gemaakt, maar die was wel erg simpel: kijk zelf hier Wel een erg droge sig die er door die gozer gepost is bedoel je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Wel een erg droge sig die er door die gozer gepost is bedoel je? Ja. Maar ik ben er eentje voor jouw aan het maken. edit: hij is klaar. Bewerkt: 12 augustus 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Wel een erg droge sig die er door die gozer gepost is bedoel je? Ja. Maar ik ben er eentje voor jouw aan het maken. edit: hij is klaar. bedankt , ik had ook al een reactie geplaatst bij het topic waar ik het aanvraagde Ik ga hem gebruiken zodra een van de admins eindelijk mijn naam veranderd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 Normaal kan je geen smileyus in je signature, ik lekker wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 ff een mededeling: ik zal minder op het forum aanwezig zijn zoals jullie al deels hebben gemerkt + mijn PS3 gaat minder uren draaien ik kan niks beloven of het bij zal gaan trekkenof dat dit het was met het fanatieke gamen, ik blijf nog wel in de clan maar julliezullen minder van mij horen...... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 ff een mededeling: ik zal minder op het forum aanwezig zijn zoals jullie al deels hebben gemerkt + mijn PS3 gaat minder uren draaien ik kan niks beloven of het bij zal gaan trekkenof dat dit het was met het fanatieke gamen, ik blijf nog wel in de clan maar julliezullen minder van mij horen...... Is goed hoor. @stopbord: zo kan ik het ook als je een smiley als een afbeelding in je sig zet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) lǝʍ ɹǝʞʞǝl ʞı `uǝʌɾıɹɥɔs uǝʌoqǝʇsɹǝpuo ʇsʞǝʇ uǝǝƃ ǝɾ uɐʞ lɐɐɯɹou Bewerkt: 13 augustus 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Normaal kan je geen smileyus in je signature, ik lekker wel ik wil dat ook kunnen hoe doe je dat Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 lǝʍ ɹǝʞʞǝl ʞı `uǝʌɾıɹɥɔs uǝʌoqǝʇsɹǝpuo ʇsʞǝʇ uǝǝƃ ǝɾ uɐʞ lɐɐɯɹou Stoer hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts