GwnHugo Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 hallo allemaal, nog wat gemist?
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 hallo allemaal,nog wat gemist? Ja ik ben gecastreert
Stopbord Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) hallo allemaal,nog wat gemist? Ja ik ben gecastreert Nog 3 posts en we hebbe death inc ingehaald.... Bewerkt: 15 augustus 2009 door Stopbord
weaponmr Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 hallo allemaal,nog wat gemist? Ja ik ben gecastreert Nog 3 posts en we hebbe death inc ingehaald.... daar help ik graag aan mee.
Stopbord Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 hallo allemaal,nog wat gemist? Ja ik ben gecastreert Nog 3 posts en we hebbe death inc ingehaald.... daar help ik graag aan mee. Aan dat castreren? Leuk x'D...
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 We zijn weer aan het spammen volonté
Stopbord Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 We zijn weer aan het spammen volonté Ik hoop dat =>Sandra<= hier een goede tijd gaat hebben >>> Door Svenie: Voorlopig moeten jullie het nog met mij doen.<<<
gtafreak321 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Hallo TCC, Zoals jullie al konden zien ben ik terug van weggeweest. ( ) Ik heb hierbij ook goed over nagedacht voor ik er terug inkwam of ik niet hetzelfde scenario ging krijgen. In mijn vorige oproep zij ik al dat het puntensysteem ballen is. ( Ik hoop dat jullie daar achter komen voor de clan ineen stuikt.) Daarom kom ik ook in de clan met te vraag of ik rang Unknown en punten Unknown mag hebben. Ik hoop dat jullie hiermee geen probleem mee hebben en dit volkomen respecteren. Ik wil namenlijk niet dat opeens iemand bij mij komt en zegt: Hoe komt dat toch dat jij zo goed/slecht bent? Als iemand jou overvalt met die vraag kan je die het best beantwoorden met: Alles ligt aan elkaars leeftijd ; dagelijks bezigzijn en een leven hebben. Het eerst punt: Het werk! Vroeger had ik het hier zeer moeilijk mee om op tijd om events te komen omdat sommigen er geen rekening mee hielden , Maar ach , Toen aan het licht kwam dat ik werk had (Wat ik liever niet wou.) Begonnen de tijden wel te beteren, Al bedankt TCC . Ik wil maar even zeggen dat ik niet streef naar punten en naar overwinningen. Ook een tip is misschien om NOOIT prijzen uit te delen aan spelers , hierbij wil ik benadrukken als een speler bv. Ik zeg maar iets , heel goed kan Shooting en de ander kan goed driven en er wordt bijna niet gedrived in een wedstrijd dan sta je daar. Je kan nooit afgaan op elkaars talent + misschien speel jij nog maar 1 week en de andere 5 maanden. Door prijzen uit te delen ontstaat er jalozie en komen er wss posts zoals: Jezus , ik heb weer niks gewonnen. Hier wil ik zelfs mijn portefuille naast leggen. Nu kunnen jullie natuurlijk zeggen: ''Hij kan niet tegen zijn verlies'' , Ok , ik begrijp volkomen jullie standpunt , het ligt in jullie handen, Wie ben ik om te oordelen , Wie ben ik om te zeggen dat jullie DAN verkeerd bezig zijn? Niemand , Tuurlijk , hopelijk begrijpen jullie mijn standpunt en respecteren jullie die. Ik wil nu niet negatief overkomen. Laten we hopen dat we nu een leuke tijd weer hebben ! , Stopbord. [No offence] Lets have a good time! mee eens, alleen was er al iets met prijzen dan?? kan ik me namelijk niet herrineren herinneren typ ik altijd fout XD niet dat ik een prijs hoef ofzo. ff iets anders: gisteren was 1 van mijn vrienden stom maar dan ook echt stomdronken, hij kon gewoon niet meer normaal lopen hij had er al iets van 14 op ofzo en hij wou nog steeds meer toen hebben we hem maar naar huis gebracht waar hij nog een keer van zijn fiets flikkerde, en daar kan hij zich niks meer van herinneren ( hehe goed getypt )
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Voorlopig moeten jullie het nog met mij doen.
weaponmr Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 ff iets anders:gisteren was 1 van mijn vrienden stom maar dan ook echt stomdronken, hij kon gewoon niet meer normaal lopen hij had er al iets van 14 op ofzo en hij wou nog steeds meer toen hebben we hem maar naar huis gebracht waar hij nog een keer van zijn fiets flikkerde, en daar kan hij zich niks meer van herinneren ( hehe goed getypt ) wtf, is ie naar huis gefietst? Knap
Cmon1994 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 ff iets anders:gisteren was 1 van mijn vrienden stom maar dan ook echt stomdronken, hij kon gewoon niet meer normaal lopen hij had er al iets van 14 op ofzo en hij wou nog steeds meer toen hebben we hem maar naar huis gebracht waar hij nog een keer van zijn fiets flikkerde, en daar kan hij zich niks meer van herinneren ( hehe goed getypt ) wtf, is ie naar huis gefietst? Knap Lol, inderdaad
gtafreak321 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 haha, het ging ook iedere keer van: ik lust nog wel een biertje! haha
Dr.Oppai Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) hebben we die andere clan nou al ingehaald? edit@ja we hebben 7 posts meer Bewerkt: 15 augustus 2009 door thegodfather91
Stopbord Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) We zijn weer aan het spammen volonté Ik hoop dat =>Sandra<= hier een goede tijd gaat hebben >>> Door Svenie: Voorlopig moeten jullie het nog met mij doen.<<< NoooooH! We want =>Sandra<= !!! hebben we die andere clan nou al ingehaald? edit@ja we hebben 7 posts meer Weet ik :^) Maareuh @ gtafreak : ik zeg als er wedstrijden komen Bewerkt: 15 augustus 2009 door Stopbord
Dr.Oppai Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 zeg stopbord:sinds wanneer ben jij getrouwd?
Recommended Posts