GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 I Am Back xD Mega Mevin is back!
Mevin Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 I Am Back xD Mega Mevin is back! Rofl xD, Teveel KinderTV gekeken ?
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 I Am Back xD Mega Mevin is back! Rofl xD, Teveel KinderTV gekeken ?
Mevin Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 I Am Back xD Mega Mevin is back! Rofl xD, Teveel KinderTV gekeken ? Mwahaha, die bewaar ik xD
weaponmr Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 I Am Back xD Mega Mevin is back! Rofl xD, Teveel KinderTV gekeken ? Mwahaha, die bewaar ik xD eeh! maak geen grapjes met mijn moeder. Mega Mindy zijn is heel moeilijk hoor!
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 ik dacht dat je moeder een snor had
Mevin Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Oh Ja, Bijna vergeten de vertellen. Even over iets anders: Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$
weaponmr Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 ik dacht dat je moeder een snor had scheert ze wel eens af.
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Oh Ja, Bijna vergeten de vertellen. Even over iets anders:Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$ Tuurlijk mag je blijven. Ik kan ook niet meer op MP omdat ik met men kut nat probleem zit.
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Je geluid goed hoog zetten. Hopelijk is iedereen nu goed wakker? :D :D ha!als ik die achtergrond zie dan denk ik elijk weer aan 4 jaar geleden ofzo,ik was me kapot geschrokken dus nu ken ik dat sorrt filmpjes wel
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Oh Ja, Bijna vergeten de vertellen. Even over iets anders:Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$ Tuurlijk mag je blijven. Ik kan ook niet meer op MP omdat ik met men kut nat probleem zit. oftewel het pc gedeelte van de clan is zo goed als dood?
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Oh Ja, Bijna vergeten de vertellen. Even over iets anders:Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$ Tuurlijk mag je blijven. Ik kan ook niet meer op MP omdat ik met men kut nat probleem zit. oftewel het pc gedeelte van de clan is zo goed als dood? volgens mij ben ik de enige die KAN voor de pc EN actief is
GwnHugo Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Oh Ja, Bijna vergeten de vertellen. Even over iets anders:Ik denk dat ik niet meer erg actief met de clan nog mee ga doen (Meetings Alleen) Omdat ik GTA IV Opeens saai vindt. Ik blijf natuurlijk wel lid als jullie dat nog toestaan :$ Tuurlijk mag je blijven. Ik kan ook niet meer op MP omdat ik met men kut nat probleem zit. oftewel het pc gedeelte van de clan is zo goed als dood? volgens mij ben ik de enige die KAN voor de pc EN actief is jezelf arresteren dan maar.
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 tsja ik KAN niet meer op mp door die kut internet problemen.
Royboow Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Jammer dat het zo slecht loopt, het momt misschien nog wel een keer goed, we zitten gewoon in een diepe, diepe diepe diepe diepe valkuil, en komen er langzaam maar zeker weer uit, misschien toch een Xbox tak toevoegen, voor de activiteit
Recommended Posts