Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) wouw we hebben het weer mooi voor elkaar hoor:1 admin en 2 mods die hierkijken Bewerkt: 18 augustus 2009 door thegodfather91
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Jullie willen een clan hier, dus jullie hebben je aan onze regels te houden. Geen reclame via PB, daar ga je namelijk mensen niet mee lastig vallen. Punt. ik wist niet dat de gang & corporations regels ook voor de clans gelden sorry hoor
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 dus het recruiters plan gaat ook niet door dus?
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 dus het recruiters plan gaat ook niet door dus? ehh denk het niet
GwnHugo Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Jullie willen een clan hier, dus jullie hebben je aan onze regels te houden. Geen reclame via PB, daar ga je namelijk mensen niet mee lastig vallen. Punt. En hoe zit het dan met Firefighter die voor zijn meeting mijn hele postvak vol moest spammen?
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ok, ons plan valt aan diggelen.
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Jullie willen een clan hier, dus jullie hebben je aan onze regels te houden. Geen reclame via PB, daar ga je namelijk mensen niet mee lastig vallen. Punt. En hoe zit het dan met Firefighter die voor zijn meeting mijn hele postvak vol moest spammen? komop we gaan niet rellen he?
Dutchy3010 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 En hoe zit het dan met Firefighter die voor zijn meeting mijn hele postvak vol moest spammen? Wij kunnen niet optreden tegen dingen die we niet weten.
GwnHugo Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ok, ons plan valt aan diggelen. wat nu meester snipper? Ik heb in ieder geval al het verhaal van de gang af . Ik heb besloten dat als het nog tot een TCC gang komt, ik daaraan mee doe. Ik pb het verhaal wel even naar je toe.
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) ok, ons plan valt aan diggelen. wat nu meester snipper? Ik heb in ieder geval al het verhaal van de gang af . Ik heb besloten dat als het nog tot een TCC gang komt, ik daaraan mee doe. Ik pb het verhaal wel even naar je toe. meester snipper? die hou ik erin Bewerkt: 18 augustus 2009 door thegodfather91
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ok, ons plan valt aan diggelen. wat nu meester snipper? Ik heb in ieder geval al het verhaal van de gang af . Ik heb besloten dat als het nog tot een TCC gang komt, ik daaraan mee doe. Ik pb het verhaal wel even naar je toe. meester snipper? die hou ik erin Jaja je hoort het, je kan me maar beter goed aanspreken. Met het plan bedoelde ik het recruitment plan.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ok, ons plan valt aan diggelen. wat nu meester snipper? Ik heb in ieder geval al het verhaal van de gang af . Ik heb besloten dat als het nog tot een TCC gang komt, ik daaraan mee doe. Ik pb het verhaal wel even naar je toe. meester snipper? die hou ik erin Jaja je hoort het, je kan me maar beter goed aanspreken. Met het plan bedoelde ik het recruitment plan. kheb alles verkacht alleen wel de aandacht getrokken van verschillende spelers admins en mods op 1 avond
SNIPER44 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 we moeten toch ooit onze eerste stap zetten naar beroemdheid hé
weaponmr Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik snap ook niet dat het niet mag, zo ben ik ook gewerfd.
Recommended Posts